Toon posts:

+0, inzichtvol... ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=276992

Een stukje proza van yours truely. Er staat 2 keer een +0, inzichtvol. Ik vind het vleiend als iemand het inzichtvol vindt, maar hoe geef je die +0 ? ik kan alleen +1, inzichtvol kiezen uit het lijstje, niet +0, inzichtvol... vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Hm, 0-gemodereerd met een verkeerde tag ligt natuurlijk voor de hand... Bij 0-gemodereerd verandert de tag ook niet. Maar ja, ik ben geen adje, geen verstand van bugs :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat komt door een ingebouwde beveiliging van Femme. Zodra je een pagina opent met daarin het artikel + reacties wordt er ook in een hidden form element de huidige reactiescore ingevuld.
Als de reactie op 2 staat op het moment dat iemand hem modereert met +1: inzichtvol en de reactie is ondertussen al op 3 belandt, dan zal het systeem van de +1: inzichtvol een 0: inzichtvol maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Aha! Al doende leert men. Weer een beetje minder newbee/onwetend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robin: ah :)

Wel raar eigenlijk, want (ok ik kan me indenken waarom femme het heeft ingebouwd) in feite zou ik dus MEER punten moeten hebben *sob* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Dit idee is juist gedaan omdat er dan niet (gemakkelijk) een te hoge waardering kan komen omdat 2 mensen tegelijk een +1 geven.

Het zou dus eigenlijk een verbetering moeten zijn, maar wat ik me afvraag is of het de mensen wel een modpunt kost, dan zou het immers wel zonde zijn. (Kost je puntne, maar je geeft alleen een tag)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
in feite zou ik dus MEER punten moeten hebben *sob*
Oot is uit z'n winterslaap ontwaakt :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1