Ik ben op zoek naar een alles-in-een oplossing voor audio en video. Ik wil graag een home theater system dat ook media vanaf het netwerk (via een SMB share vanaf mijn Linux server) kan afspelen. Dus eigenlijk de combinatie van een traditioneel home theater system en een streaming media player (zoals Asus O!Play, Xstreamer etc).
Nu lijken de Samsung sets HT-BD1220, HT-BD1250 en HT-BD1255 dit laatste ook te kunnen (staat vermeld in de manuals). Echter, hiervan zijn nauwelijks reviews te vinden.
Mijn vraag aan jullie: heeft er iemand ervaring met een van deze sets? En zo ja, kan je mij vertellen of de PC streaming functie goed werkt? En meer specifiek:
Edit: als jullie (betere) alles-in-een alternatieven weten, hoor ik dat ook graag!
Nu lijken de Samsung sets HT-BD1220, HT-BD1250 en HT-BD1255 dit laatste ook te kunnen (staat vermeld in de manuals). Echter, hiervan zijn nauwelijks reviews te vinden.
Mijn vraag aan jullie: heeft er iemand ervaring met een van deze sets? En zo ja, kan je mij vertellen of de PC streaming functie goed werkt? En meer specifiek:
- Kun je gemakkelijk en snel door folders browsen (aangezien ik mijn MP3's per album in subfolders heb staan)?
- Hapert het afspelen van muziek (MP3) en video (DivX) niet?
- Gaat het browsen door foto's (JPG) snel?
Edit: als jullie (betere) alles-in-een alternatieven weten, hoor ik dat ook graag!
[ Voor 18% gewijzigd door Stamgastje op 07-11-2009 14:11 ]