Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Het magisch benaderen: zwarte magie

Het fenomeen zwarte magie. Eerst een paar voorbeelden uit de kranten van Nederland:

Volkskrant: "Het beeld dat wij hebben, klopt niet met de werkelijkheid. Voodoo bestaat niet in Nigeria. Er zijn rituelen, maar dat is een normaal onderdeel van de cultuur. Die zijn niet intimiderend bedoeld, maar gericht op genezing en bescherming. Van angst is daarbij geen sprake.'

Zie het als een religie met een heel concrete functie in de samenleving. Religie biedt herkenning en genezing. Dat geldt voor de kerkdiensten in Nederland, maar ook voor de rituelen rond heiligdommen in Nigeria. Daar gebeurt niets akeligs, hooguit wordt er een keer een kip geslacht. De term voodoo kan daarop niet van toepassing zijn."

En een leuke uit de Telegraaf: "KWARA - De politie in Nigeria heeft een geit gearresteerd op verdenking van het plegen van een gewapende overval. Een crimineel zou zichzelf na de overval met behulp van zwarte magie in het beest hebben veranderd..."

De kwestie zwarte magie heeft mij de laatste tijd erg beziggehouden. Vandaar dat ik aan de politie ter informatie een brief aan het schrijven ben (nog niet verstuurd). Ik wilde deze aan de leden van tweakers.net voorleggen om informatie over dit onderwerp uit te wisselen, met de hoop dat er mensen zijn die hetzelfde een beetje herkennen in hun wereld. Zelf ben ik bang en terughoudend tegenover de politie om hen zoiets voor te leggen, ook omdat ik bang ben dat zij de informatie weer uitwisselen met een psycholoog en je problemen hierdoor krijgt.

Brief:

Betreft: zwarte magie

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij schrijf ik mijn tweede brief aan de politie over deze kwestie. Het gaat om iets wat moeilijk uit te leggen valt, vandaar dat ik deze brief alleen schrijf ter informatie.

Sinds 1,5 jaar lang worden er stemmen (echte gesprekken) in mijn oren gefluisterd, maar let op, ik ben langer onder toezicht van een psycholoog en daarvoor had ik geen last van stemmen of iets dergelijks en vind dat er op mijn woorden vertrouwd moet worden. Het is niet van de een op andere dag gekomen dat ik stemmen hoor, zoals nu het geval is. Het begon gelijdelijk aan toe te nemen binnnen de 1,5 jaar.

Nu datgeen waarvan ik vind dat het een politie-kwestie is. De conversaties waarom het gaat zijn echt, dus electronisch geleid en er is sprake van een systematisch proces waarbij bepaalde mensen worden gelinkt aan elkaar waardoor ze kunnen praten met elkaar. Bij mij gaat het dus niet om een doodgewone psychose en het horen van rare stemmen, maar het gaat hier om het horen van echte mensen waarbij het zelfs mogelijk is om een conversatie met ze aan te gaan (meestal gaat het om andere mensen met psychotische verschijnselen, zoals dat wordt genoemd).

Naar ieders mening gaat het om een electronisch apparaat dat “ons” aan elkaar linkt. In mijn eerdere brief heb ik aangegeven dat het moet gaan om een piramide, waarbij de piramide op een soort rechthoekige apparaat wordt gelegd. De combinatie maakt het mogelijk zwarte magie (piramide) en huidige electronica aan elkaar te verbinden, waardoor het mogelijk wordt mensen bijvoorbeeld buiten te traceren en aan te spreken maar ook om ze met zwarte magie te confronteren.

De rechthoekige apparaat waar ik het over heb, zou een VLF (very low frequency) transmitter icm een remote neural monitoring (RNM) device kunnen zijn.

Bij mij is het zo dat ze mijn gedachten lezen (dmv tong en lipbewegingen). Dit zou een RNM apparaat kunnen zijn in de handen van criminelen of van een spionage netwerk. Gedachten lezen, daar kwam ik achter doodat zij de hele tijd mijn eigen gedachten proberen na te bootsen, waarschijnlijk door de combinatie lip tong en mimieken overal in het gezicht, een hight-tech computer is hiervoor benodigd.

Ik zal hier over dit onderwerp proberen op tweakers.net een topic te starten. Maar graag zou ik als burger willen dat dit probleem serieus door de politie wordt onderzocht.

Met vriendelijke groet,

Anoniem

Maar de grote vraag is, waar het nu precies om gaat (?).

In de filmwereld speelt het ook vaak, een magier die allemaal truukjes uithaalt en het tij keert door allerlei “dingen” te doen. Allemaal leuk natuurlijk, maar de werkelijkheid is minder waar. Magie bestaat gewoon niet, maar sommige dingen worden wel magie genoemd.

Op straat hoor je er de raarste verhalen over. Over mensen die dingen kunnen waarvan anderen weten dat het niet kan... magie wordt het genoemd. Men zegt dat het een soort electronica is waarmee je objecten kunt benaderen dmv een electronische geluidsdeken. Het erge is dat je dus aan mensen geluiden kunt overbrengen en met die electronische apparaten dingen kunt overbrengen die worden gezien als eng... een curse. Het gaat dus om electronica.

Het zijn dus uiterst geavanceerde systemen (oftewel high-tech informatie), die in handen zijn of waren van ook criminelen waarbij ze op een uiterste precieze manier iemand pijn kunnen brengen (voodoo), maar ook het oprijzen van geesten en dergelijke gebeurt.

Voor mij resten de volgende vragen:
waar komt het vandaan, wie doen/gebruiken het?
wie heeft ze gebouwd? Wie maakt er nu een apparaat waarmee mensen kunnen worden beduveld door te denken dat ze elkaar kunnen voodoo'en door stokjes in een kurk te steken? Dat wil ik dus weten :-)...
hoe kan ik van de stemmen afkomen, wat helpt er tegen, wat is de frequentie van de stemmen e.d. vragen waarop ik graag dmv dit topic antwoord op zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Wat een vreemd verhaal. Zwarte magie heeft niets met elektronica te maken, ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat het wel wat met elektronica te maken zou hebben. Verder vraag ik me af of je anti-psychotica neemt, zyprexa of risperdal bijvoorbeeld. Ook denk ik dat de politie niet veel aan je probleem gaat doen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:04

-tom-562

Oliesjeik

Wat ik wel weet, is dat die brief van jou wss op het prikbord in de kantine komt te hangen bij de politie.. Ik denk dat je beter met zulke problemen naar een psycholoog kan gaan o.i.d., de politie kan hier weinig mee.
Ik snap je verhaal verder ook niet. Je gaat er vanuit dat er dus elektronische apparaten zijn, die in jou zijn geïmplementeerd..,? Lijkt mij onzin (ik heb nergens last van :P). Ik denk dat je met dit soort verhalen beter naar niburu.nl kan gaan, de mensen daar zijn gek op dit soort wazige verhalen (en ze geloven het ook nog)!

[ Voor 3% gewijzigd door -tom-562 op 07-11-2009 09:23 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 22:38
Die technologie om jou - zonder dat jij een ontvanger hebt - iets te laten horen wat anderen niet kunnen horen bestaat inderdaad.

Het bedrijf Holosonics heeft die apparatuur ontwikkeld. Check deze site:
http://www.holosonics.com...IipgZyCrpACFQlxOAod3xBvMQ
Marketers around the world are using innovative audio technology that sends sound in a narrow beam, just like light, making it possible to direct messages right into consumers' ears while they shop or sit in waiting rooms.

The audio spotlight device, created by Watertown firm Holosonic Research Labs Inc., has been used to hawk everything from cereals in supermarket aisles to glasses at doctor's offices. The messages are often quick and targeted -- and a little creepy to the uninitiated.

Court TV recently installed the audio spotlight in ceilings of bookstores to promote the network's new murder-mystery show. A voice, whispering, "Hey, you, can you hear me? Do you ever think about murder?" was beamed toward customers as they browsed the mystery section in several independent bookstores in New York.
Bron: http://www.boston.com/bus..._marketers_have_your_ear/

Meer over stemmen die in je hoofd "gestraald" kunnen worden:
http://comops.org/journal...tech-voices-in-your-head/
The folks who heard the ad for A & E’s TV show “Paranormal State” emitted from a billboard in New York City’s Greenwich Village must have thought it was pretty weird. As they walked into the targeted area they were exposed to highly focused sound, picked up not by their ears, but by their skulls. The otherwise inaudible sound waves are experienced via bone conduction–the sound resonates inside the passerby’s head.
De boodschappen zijn dus niet normaal via het oor op te vangen, maar gaat via je botten waardoor het door resonantie IN je hoofd te horen is. :)

Verder heb ik inderdaad wel eens gehoord van een roterende piramide op een transmitting device. De piramide wekt dan een tetrahedron op die een interdimensionale verbinding zou kunnen maken, maar daar heb ik me nooit in verdiept.

[ Voor 29% gewijzigd door Mastermind op 07-11-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Naar ieders mening gaat het om een electronisch apparaat dat “ons” aan elkaar linkt. In mijn eerdere brief heb ik aangegeven dat het moet gaan om een piramide, waarbij de piramide op een soort rechthoekige apparaat wordt gelegd. De combinatie maakt het mogelijk zwarte magie (piramide) en huidige electronica aan elkaar te verbinden, waardoor het mogelijk wordt mensen bijvoorbeeld buiten te traceren en aan te spreken maar ook om ze met zwarte magie te confronteren.
Je hebt dus discussies met jezelf in je hoofd, en je bent samen met de mensen die je jezelf voorstelt het eens geworden dat bovenstaande verklaring de enige juiste is? Heb je dit letterlijk al eens aan je psycholoog voorgelegd?

Ik snap ook niet waarom je dit in een brief aan de politie schrijft, en ook niet waarom je van ze verwacht dat ze dit gaan onderzoeken. Moet de politie piramidevormige objecten gaan verbieden ofzo :?

offtopic:
Als je dit gelooft moet je echt heel erg paranoïde in het leven staan, zeg...

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 07-11-2009 11:33 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06 11:28

SeatRider

Hips don't lie

The Mystic schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:48:
Hierbij schrijf ik mijn tweede brief aan de politie over deze kwestie.
Wat stond er in je eerste brief, en hoe reageerde de politie daarop?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
Ik weet dat het een rare kwestie is mensen. Maar goe dwe moeten wel allemaal bedacht zijn op technologische vooruitgang.

In mijn eerste brief had ik het kort gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06 11:28

SeatRider

Hips don't lie

The Mystic schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:40:
Ik weet dat het een rare kwestie is mensen. Maar goe dwe moeten wel allemaal bedacht zijn op technologische vooruitgang.

In mijn eerste brief had ik het kort gehouden.
Kun je die ook nog even posten?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Heb je in de auto ook last van stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoi The Mystic,

Je geeft aan bij een psycholoog te lopen?
Is het niet misschien een verstandiger idee om naar een psychiater te stappen? Eventueel via je huisarts of de GGZ?

Ik wens je in ieder geval veel succes en hoop voor je dat de politie iets met je brief doet, in ieder geval een reactie terugsturen.

Overigens hoef je niet bang te zijn dat politie informatie uit zou wisselen met je psycholoog.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 07-11-2009 12:57 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

The Mystic schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:48:
[...]
Hierbij schrijf ik mijn tweede brief aan de politie over deze kwestie. Het gaat om iets wat moeilijk uit te leggen valt, vandaar dat ik deze brief alleen schrijf ter informatie.
Waarom louter ter informatie? Als je niet verwacht dat de politie er iets mee doet, wat is het nut dan?
Sinds 1,5 jaar lang worden er stemmen (echte gesprekken) in mijn oren gefluisterd, maar let op, ik ben langer onder toezicht van een psycholoog en daarvoor had ik geen last van stemmen of iets dergelijks en vind dat er op mijn woorden vertrouwd moet worden.
Alle logica mist hier. Als je vaak naar een arts gaat omdat je last hebt van kwaal X en nog nooit kwaal Y hebt gehad, wil het het niet zeggen dat je kwaal Y niet kan krijgen.
Verder is vertrouwen iets wat je niet af kan dwingen.
[...] Nu datgeen waarvan ik vind dat het een politie-kwestie is. De conversaties waarom het gaat zijn echt, dus electronisch geleid en er is sprake van een systematisch proces waarbij bepaalde mensen worden gelinkt aan elkaar waardoor ze kunnen praten met elkaar.Bij mij gaat het dus niet om een doodgewone psychose en het horen van rare stemmen, maar het gaat hier om het horen van echte mensen waarbij het zelfs mogelijk is om een conversatie met ze aan te gaan (meestal gaat het om andere mensen met psychotische verschijnselen, zoals dat wordt genoemd).
Je legt wel uit wát je ervaart, maar nog steeds niet waarom het een politie-kwestie is.

Hoe weet je dat het geen psychose is? Heb dit al voorgelegd aan je psycholoog? Heeft hij die diagnose gesteld of stelde je die zelf?

De rechthoekige apparaat waar ik het over heb, zou een VLF (very low frequency) transmitter icm een remote neural monitoring (RNM) device kunnen zijn.

Bij mij is het zo dat ze mijn gedachten lezen (dmv tong en lipbewegingen). Dit zou een RNM apparaat kunnen zijn in de handen van criminelen of van een spionage netwerk. Gedachten lezen, daar kwam ik achter doodat zij de hele tijd mijn eigen gedachten proberen na te bootsen, waarschijnlijk door de combinatie lip tong en mimieken overal in het gezicht, een hight-tech computer is hiervoor benodigd.
Hoe ben je op die info gekomen? Heb je dit apparaat al gezien? Of is dit een vermoeden (en dus opgebouwd in je eigen gedachten)?
Ik zal hier over dit onderwerp proberen op tweakers.net een topic te starten. Maar graag zou ik als burger willen dat dit probleem serieus door de politie wordt onderzocht.

Met vriendelijke groet,

Anoniem
Eerder vroeg je louter informatie en nu vraag je een onderzoek. Wat moeten ze onderzoeken?
Het zijn dus uiterst geavanceerde systemen (oftewel high-tech informatie), die in handen zijn of waren van ook criminelen waarbij ze op een uiterste precieze manier iemand pijn kunnen brengen (voodoo), maar ook het oprijzen van geesten en dergelijke gebeurt.
Hoe kom je aan al die theoriën?
Zelfs áls er criminelen zijn die deze technologie zouden bezitten, waarom zouden ze jou dan als slachtoffer kiezen?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 07-11-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Dit is inderdaad een typisch geval waarbij je (betere) hulp nodig hebt.

Op zich ben ik wel benieuwd naar je opleidingsniveau en naar welke cijfers je voor natuurkunde haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:20

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Mastermind schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:00:
Die technologie om jou - zonder dat jij een ontvanger hebt - iets te laten horen wat anderen niet kunnen horen bestaat inderdaad.

Het bedrijf Holosonics heeft die apparatuur ontwikkeld. Check deze site:
http://www.holosonics.com...IipgZyCrpACFQlxOAod3xBvMQ

[...]

Bron: http://www.boston.com/bus..._marketers_have_your_ear/

Meer over stemmen die in je hoofd "gestraald" kunnen worden:
http://comops.org/journal...tech-voices-in-your-head/

[...]

De boodschappen zijn dus niet normaal via het oor op te vangen, maar gaat via je botten waardoor het door resonantie IN je hoofd te horen is. :)

Verder heb ik inderdaad wel eens gehoord van een roterende piramide op een transmitting device. De piramide wekt dan een tetrahedron op die een interdimensionale verbinding zou kunnen maken, maar daar heb ik me nooit in verdiept.
toon volledige bericht
Hoe heb je deze informatie gevonden?

@ The Mystic: Sterkte, het lijkt me erg vervelend als je dit ervaart.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
Anoniem: 26306 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:10:
Dit is inderdaad een typisch geval waarbij je (betere) hulp nodig hebt.

Op zich ben ik wel benieuwd naar je opleidingsniveau en naar welke cijfers je voor natuurkunde haalde.
HBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

matel schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:45:
Heb je in de auto ook last van stemmen?
Dan moet je je tomtom uitzetten :Y)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:26

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Sinds 1,5 jaar lang worden er stemmen (echte gesprekken) in mijn oren gefluisterd, maar let op, ik ben langer onder toezicht van een psycholoog en daarvoor had ik geen last van stemmen of iets dergelijks en vind dat er op mijn woorden vertrouwd moet worden.
Dus omdat deze 'stoornis' zich heeft ontwikkelt terwijl je al met iemand in gesprek was omdat je je niet helemaal 100% voelt, betekent dat het waar is en niet een psychisch probleem?

Het verband ontgaat mij geheel, en ik hoop dat je dat zelf ook kunt zien.

Logisch natuurlijk dat je voor jezelf een zeer technische verklaring aan het bedenken bent waarom je stemmen in je hoofd hebt. Maar met een serieus traject bij een ggz-instelling komen duizenden mensen van deze stemmen af, zonder dat er ooit een apparaatje verwijderd hoeft te worden.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53628

Ik lees een aantal tegenstrijdige punten in je brief:

In de vierde alinea heb je het over een piramide als apparaat gekoppeld aan een rechthoekig kastje. Verder in de alinea blijkt dit object (piramide) toch zwarte magie te zijn. Wat is het nu?

In je zesde alinea geef je aan dat er gecommuniceerd wordt door je gedachten over te brengen aan de hand van lip- en tongbewegingen. Ik kan je nu al vertellen: Dat gaan ze niet serieus nemen.

Haal die fouten eruit en verstuur hem dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 53628 op 07-11-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Ik denk dat de grootste magier (vanuit jouw perspectief), een psychiater zal zijn. Hij kan jouw implantaten waarschijnlijk zonder handen uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:13
Zondagskindje schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:12:
[...]

Hoe heb je deze informatie gevonden?

@ The Mystic: Sterkte, het lijkt me erg vervelend als je dit ervaart.
google: "focussed sound"
(alhoewel het niet op gebruikelijk wijze wordt gefocussed)

was ook op ted.com:
http://www.youtube.com/watch?v=HF9G9M0cR0E

Is niets geheimzinnigs of misterieus aan; gewoon slim innovatief.

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ok, maar dat heeft niks met het probleem van de TS te maken. Die heeft gewoon dringend hulp nodig.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 22:38
TS, je gelooft kennelijk niet in paranormale fenomenen, vanwege het feit dat je denkt dat het om apparatuur gaat waarmee je met andere mensen die de stempel "psychotisch" gekregen hebben kunt communiceren.

Als ik het dus goed begrijp is het dit:
- Je kunt gesprekken in je hoofd volgen die psychotische mensen onderling via gedachten met elkaar uitwisselen
- Je kunt gesprekken voeren met andere psychotische mensen, zonder dat je ze ziet of je stem te gebruiken

Dit is zeer interessant, want in de esoterische literatuur bestaat er een fenomeen dat "telepathie" heet, en er vanuitgaat dat wij op een dieper niveau 'e'en zijn. Misschien is het label "psychotisch" of "schizofreen" in sommige gevallen niet geheel correct, maar gaat het om een nog onontdekt spiritueel fenomeen.

Om dit te onderzoeken zou je een wetenschappelijk experiment kunnen uitvoeren, waarbij jij, en twee andere als psychisch gestoord gelabelde mensen die ook beweren via gedachten onderling te kunnen communiceren aanwezig zijn.

In dit experiment krijg je dan niet te weten wat de twee andere testpersonen via gedachten met elkaar aan het communiceren zijn. Wat zij communiceren moet dan gecontroleerd door wetenschappers op papier gezet worden.

Als jij dan - vanuit een afzonderlijke kamer - exact kunt opschrijven wat zij via gedachten telepatisch naar elkaar gecommuniceerd hebben, hebben we echt een bewijs van het bestaan van telepathie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dit is geen geschikt onderwerp voor dit forum: er zitten geen wetenschappelijke of levensbeschouwelijke aspecten aan de discussie. Ik denk dat je hiermee het beste bij je psycholoog terecht kan, want ik denk dat je probleem een eenvoudigere oorzaak heeft en dat er geen electronische apparaten, magie of gedachtenlezen bij betrokken is.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.