Windows 7 op mijn acer aspire 5520

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort begint mijn acer aspire 5520 steeds trager te lopen. Dus mijn plan is om het apparaat te formatteren en opnieuw in te richten. Nu zit ik te twijfelen of ik windows 7 op mijn laptop wil zetten. Ik ben er alleen niet helemaal zeker van of ik alle drivers correct kan installeren.

Is er iemand die hier uitsluitsel over kan geven. Op de website van acer kan ik alleen de drivers voor vista vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 08:37

Edgarz

Tweako-active since1986

OP de Acer site staan tegenwoordig ook W7 drivers.
En ik zou het gewoon proberen, je kunt altijd nog een nieuwe format C: doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:43
Grote kans dat je alleen drivers hoeft te installeren voor de speciale knoppen op je laptop en dat de rest gewoon door Windows geinstalleerd wordt en prima werkt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13
Wat al gezegd is, Windows 7 heeft erg veel drivers ingebouwd en beschikbaar via Windows Update. Verder werken veel Vista drivers ook in Windows 7 en bij twijfel kun je ook nog van te voren de Windows 7 Upgrade Advisor draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik heb vorige week een acer laptop van ongeveer 1 jaar oud nieuw leven ingeblazen met windows 7. zelfs de speciale knoppen deden het vreemd genoeg. Ik zou zeggen... Leef je uit, moet zeker lukken :) Heb het nu ook op mijn oudere dell D630 draaien