1e datum in 2e zin klopt niet."Het ging om een test van 21 tot en met 25 augustus waar 3 tot 5 procent van de heavy users iets van gemerkt heeft", verklaart Ronald Sutmuller, woordvoerder van UPC.
Volgens Sutmuller is de test na 21 augustus afgebouwd en waren de trafficmanagement-instellingen vanaf 15 september niet meer actief.
Waarom niet?
Ze hebben waarschijnlijk een grote test gedaan die op sommige plaatsen al op 21 augustus is afgerond.
Hierdoor hebben ze na deze datum deze test afgebouwd.
En afbouwen is dan dus gebeurd na de 21e, dus 22,23,24,25..
Ze hebben waarschijnlijk een grote test gedaan die op sommige plaatsen al op 21 augustus is afgerond.
Hierdoor hebben ze na deze datum deze test afgebouwd.
En afbouwen is dan dus gebeurd na de 21e, dus 22,23,24,25..
[ Voor 15% gewijzigd door LED-Maniak op 06-11-2009 15:35 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik snap dat dat zou kunnen alleen denk ik dat dat niet bedoeld wordt, gegeven de heldere uitspraak in de 1e zin.
Anders zou er in de 1e zin moeten staan: "het ging om een test op 21 aug". Gezien het een uitspraak is van UPC zouden ze dat natuurlijk veel liever willen zeggen.
Anders zou er in de 1e zin moeten staan: "het ging om een test op 21 aug". Gezien het een uitspraak is van UPC zouden ze dat natuurlijk veel liever willen zeggen.
Nee, want ze kunnen op de 21e beginnen, gelijk afbouwen en vervolgens op de 25e helemaal stoppen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
@ ralpje: jij reageert op LM neem ik aan?
Verder klopt de eerste door mij gequote zin ook niet lijkt me. Ik denk dat ze bedoelen: "3 tot 5% van de users" of "de heavy users".
Verder klopt de eerste door mij gequote zin ook niet lijkt me. Ik denk dat ze bedoelen: "3 tot 5% van de users" of "de heavy users".
Hij reageert op jou volgens mij om even te benadrukken dat klopt wat ik zeg.
Ze beginnen op de 21e, op die dag zijn ze al klaar(en begonnen ze al met afbouwen) en gaan ze bijv naar een andere locatie om weer te testen om vervolgens daar af te bouwen.
Ze beginnen op de 21e, op die dag zijn ze al klaar(en begonnen ze al met afbouwen) en gaan ze bijv naar een andere locatie om weer te testen om vervolgens daar af te bouwen.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dat kan, maar wat heeft het dan voor zin om te zeggen dat de trafficmanagement-instellingen vanaf 15 september niet meer actief waren. Ze waren dan de 21e niet meer actief?
En waarom heb jij het over plaatsen afgaan? Daar gaat het bericht helemaal niet over en hoe kan jij daar iets over zeggen? Ze testen op hun userbase en misschien maar bij een deel van de users, maar wat is daarvan de relevantie?
En waarom heb jij het over plaatsen afgaan? Daar gaat het bericht helemaal niet over en hoe kan jij daar iets over zeggen? Ze testen op hun userbase en misschien maar bij een deel van de users, maar wat is daarvan de relevantie?
Ik mis hier "en"."UPC zal dan een duidelijk afknijpbeleid moeten hebben[.] dit duidelijk maken aan zijn klanten", [...]
"Hangende het onderzoek" ken ik wel. Maar "lopende de gesprekken" niet. Ter verduidelijking tussen komma's plaatsen?UPC wilde zijn standpunt hierover lopende de gesprekken niet geven.
Pagina: 1