Hmm, kan me niet inschrijven

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, heel irri, maar ik heb dus die (goede) client gedownload, mijn P3 lekker laten grazen, geflushed (wilde mijn email adres effe toevoegen en dan DPC joinen)... Na 3 dagen is mijn email adres nog niet bekend, maar de flush is wel gelukt. Heb ik nou voor niets zitten stoken of wat? Ik snap er niets van, die blokjes zijn weg en als ik op die RC5-64 pagina zoek op mijn email adres, zijn er geen zoekresultaten. Hoe kan dit? Niet dat mijn hulp ook maar echt nodig is met de huidige voorsprong, maar een half jaar geleden deed ik ook al mee en toen ik windows opnieuw installeerde was ik de client kwijt... (stom, niet gebackupt). Ik heb inmiddels een ander email adres, maar hiermee kan/mag ik niet meedoen.

Suggesties?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kun je de inhoud van je dnetc.ini hier eens posten?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Dnet was een beetje overstroomd, er stond een hoop gegraasde blokjes in de wachtrij om verwerkt te worden in de stats zogezegt. Misschien zitten jouw blokjes nog inn de wachtrij.
Even geduld zou ik zeggen, kijk morgen nog maar eens.

...

• Chaos
  • Niet online
NightBird had het erover dat die queue alweer verwerkt zou zijn vannacht, maar misschien dat hij net op de goede plek in die queue stond.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb vorige week woensdag (geloof ik) geflushed... Vandaag (zondag) mag ik er toch onderhand wel tussen staan, vind ik. Nou ja, ik zit nu achter een andere PC, maar morgen zal ik die inhoud eens posten... Tenzij het veel is, dan mail ik het je wel, OK?

• Chaos
  • Niet online
Op zondag 04 maart 2001 20:47 schreef Grrrrrene het volgende:
morgen zal ik die inhoud eens posten... Tenzij het veel is, dan mail ik het je wel, OK?
Neuh.. dat is hoogstens een regeltje of 20, maar dan zien we het morgen wel. :)

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Op zondag 04 maart 2001 20:47 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik heb vorige week woensdag (geloof ik) geflushed... Vandaag (zondag) mag ik er toch onderhand wel tussen staan, vind ik. Nou ja, ik zit nu achter een andere PC, maar morgen zal ik die inhoud eens posten... Tenzij het veel is, dan mail ik het je wel, OK?
Je zit nu achter een andere pc, al wel plannen om ook die te voorzien van zo'n mooie }:O

...

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat zal niet aantikken met die pc, hij is van mijn vader en staat gemiddeld een half uurtje per dag aan. Bovendien wordt hij zonder hulp al dik 70 graden (P2-266), dus...

Inhoud *.ini file:

[parameters]
id=r.gerritsen@student.utwente.nl

[processor-usage]
priority=0

Hier kun je vast niet veel mee, maar goed.

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh ja, net nog effe gechecked, maar het lukt nog niet. Ik moet toch op die rc5-64 site (stats.distributed.net/rc5-64/) in het linker tekstvak mijn email adres invullen om een mailtje te krijgen en me in te kunnen schrijven e.d.?

edit:
effe een url-etje van gemaakt

Verwijderd

Ook wel fijn om ingesteld te hebben :

[misc]
project-priority=DES=0,CSC=0,OGR=0,RC5

[networking]
disabled=no

[rc5]
preferred-blocksize=33

Oftewel "Alleen RC5", "Ja, netwerken graag !", en "Alleen die grote blokkies a.u.b."

Maar goed, daar ligt het verder niet aan. Fetchen (blokjes ophalen) lukte wel ? Zodat je dit zag :
[Mar 05 14:12:45 UTC] Connected to distributed.net 130.161.38.67:2064...
[Mar 05 14:12:45 UTC] The keyserver says: "Cows go moooo! (ivo/2)"
[Mar 05 14:12:46 UTC] Retrieved RC5 work unit 219 of 219 (100.00% transferred)
[Mar 05 14:12:46 UTC] Retrieved a total of 7 packets (219 work units).
[Mar 05 14:12:47 UTC] Sent RC5 packet 3 of 3 (100.00% transferred)
[Mar 05 14:12:47 UTC] Sent a total of 3 packets (96 work units).

Als dat gelukt is is het gewoon een kwestie van op het juiste tijdstip zoeken (niet om 4 uur 's nachts)denk ik.

edit:

Zoeken op "gerrit" levert van alles op, maar niet jouw adres. Weet je zeker dat je geflushed hebt ?

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, want er stonden een aantal (geloof 4 ofzo) pakketjes klaar in buffer-out. Die was na het flushen leeg (aangezien ik mijn email adres niet direct vond heb ik 2x geflushed, maar de 2e keer zei hij dat het buffer leeg was, dus dat er niets te flushen was). Later heb ik nog een keer een enkel blokje geflushed, maar nog geen hits op mijn email adres. Errug irritant, want volgens mij kan ik straks weer opnieuw beginnen.

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh ja, en die tekst zag ik dus ook (bijna letterlijk)...

Verwijderd

Je staat wel degelijk bij distributed.net.
Alleen niet bij RC5. Je moet bij OGR kijken en daar heb je ondertussen ook al een score!

http://stats.distributed.net/ogr-25/psummary.php3?id=341922

Effe dus wat instellingen wijzigen als je geen OGR wil doen :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Euhm, ben nogal een newbie, dus: welke instellingen?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In jouw dnetc.ini

[misc]
project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0
Pagina: 1