Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen geluid uit al mijn boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Na mijn verhuizing heb ik mijn boxenset Creative Lab Inspire T7700 aangesloten op mijn PC, echter komt er niet overal geluid uit. De snoeren van deze boxen zijn gemarkeerd van wat waar moet en ook op de achterkant van mijn PC zijn de draden goed aangesloten. Het betreft hier een 7.1 .

De bijgekregen CD die ik heb functioneert niet met Windows Vista. De enige manier om instellingen aan te passen zijn de standaard geluiden configuratieitem die in Windows Vista is inbegrepen. Er staat hier dat alles functioneert.

Echter spelen alleen mijn twee front boxen wat af. De overige boxen geven dus geen geluid. Gisteren heb ik gezocht naar software voor deze boxen voor Vista, echter kreeg ik voor de Inspire niets gevonden. Nu heb ik een andere Creative Lab geinstalleerd qua drivers en qua software, echter komt er sindsdien ook geen geluid meer uit de subwoofer.

Wie kan mij verder helpen met dit probleem. Alvast bedankt voor jullie reacties en hopelijk heb ik binnenkort weer geluid uit al mijn boxen.

Groeten,

Nicky