Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN] Updates contactpersonen uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:08
Even een kort vraagje. Bij Msn Messenger zie je updates van contactpersonen; nieuwe afbeeldingen gespeelde MSN games, enz... Dit vind ik opzich niet erg, maar mensen kunnen ook mijn updates zien. Kan ik dit uitschakelen? Ik wil dus niet dat mensen via updates kunnen zien of ik mijn afbeeldingsplaatje heb gewijzigd, of dat ik bv. een spelletje gespeeld heb via MSN Games. (Tic tac toe, minesweeper, enz...)...

Is dit mogelijk?

Alvast bedankt,

Niels

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:44
Opties=>indeling=>lijst met updates weergegeven vinkje uit zetten ?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:37

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...MSN = niet Windows volgens mij .....

MOVE --> Client Software Algemeen!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
Ghostface9000 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:42:
Opties=>indeling=>lijst met updates weergegeven vinkje uit zetten ?
Hij wil juist dat anderen zijn updates niet kunnen zien. Denk niet dat dat kan eigenlijk, als je per se niet wilt dat mensen zien wat jij doet, dan moet je ze van je MSN afgooien :P

The devil is in the details.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:39

ResuCigam

BOFH

Het kan wel volgens mij, je moet eerst inloggen op live.com, daarna naar je profiel --> machtingen --> updates over jou. Daar kan je uitzetten wat anderen zien aan updates over jou.

We do what we must because we can.

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:08
ResuCigam schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:01:
Het kan wel volgens mij, je moet eerst inloggen op live.com, daarna naar je profiel --> machtingen --> updates over jou. Daar kan je uitzetten wat anderen zien aan updates over jou.
Bedankt,

Ik heb alles uitgezet op die manier, dus ik denk dat het gelukt is :) Super _/-\o_

Niels
Pagina: 1