Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enige dagen problemen met mijn nokia E75, hij heeft aan dat het geheugen vol zit en ik gegevens moet wissen of verplaatsen naar C. Als ik het geheugen bekijk blijkt dat er voor 6879 kb aan sis toepassingen staat, wat is dit en kan ik dit wissen?!

Verwijderd

Ik heb onlangs de nieuwste softwareupdate uitgevoerd en heb nu ook steeds de melding dat mijn geheugen C: vol is. Ondertussen heb ik ongeveer alles verwijderd van mijn telefoon (wat ik er opgezet heb)dus er is nu zo'n 50MB vrije ruimte in het telefoongeheugen C:. Maar de melding blijft telkens terug komen.

Iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing.

Verwijderd

De oplossing is makkelijker (en onlogischer) dan verwacht maar aangezien ik nergens op internet een echte oplossing kon vinden voor dit probleem ben ik zelf maar blijven zoeken.

Ik had nog een probleempje en dat was dat mijn outboxicoontje en mijn mailboxicoontje bleven branden en knipperen. Er bleek het maximale aantal sms berichten op mijn SIMkaart te staan en dat zorgde ervoor dat deze icoontjes bleven branden. Toen ik deze smsjes (ouder dan een jaar dus ik wist niet eens dat ze er stonden) gewist had bleven alle icoontjes weg. Nu blijft ook de melding "geheugen vol, verwijder of verplaats bestanden van geheugen C: "

Dus het heeft zo te zien alles te maken met het maximum aantal sms berichten op je SIM......