Via AGP driver laat 3DMark vastlopen :(

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
En ik geloof dattie soms ook gewoon een loch-up veroorzaakt, maar dat weet ik niet zeker.

Anyweg, zonder de AGP driver loopt ie de benchmark compleet door, maar wel met bagger performance.

Met driver loopt ie altijd vast in 1-pass emboss bumpmapping.

In de demo loopt ie altijd vast in de kamer met het bad (dat griekse geval met die vliegende ui erin :P)

Weet iemand hoe ik daar af kom?

Systeem:
AK72
Athlon 600
ASUS V6800 Pure
Win98 SE
ASUS detonator 6.31 (hiermee heeft ie goed gewerkt, dus daar ligt het niet aan)
Via AGP driver uit de 4.24 drivers. De driver uit de 4.28v serie heeft hetzelfde probleem.

ieeeepppppp :P

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Oh ja, hij loopt niet helemaal vast. In de demo tenminste.

De muziek blijft dan gewoon doorspelen, dus het is volgens mij niet een complete lock-up.

Muis en zo werkt dan niet meer.

Verwijderd

Koop Intel hardware...LOL :7

effe zonder geflame...Wat voor Via 4in1 gebruik je? Ik raad eigenlijk 4.25a of lievel 4.28a maar geen 4.29 Beta!!!!!!!!

Verwijderd

4.29 doet prima alleen 3mark wil bij mij ook niet|:(

Verwijderd

Same problem over here...Alleen dan met de 10.40 drivers. 3DMark liep compleet vast en ook lock-ups...:(

Ik ben teruggestapt op de 7.52 drivers -in combi met de 4.29 VIA-drivers en m'n systeempje is nu stabiel :)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Alles boven de 4.24 getest :'(

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Oh ja, mijn bak heeft menig intel stationnetje qua stabiliteit al in het stof laten bijten hoor :P

Verwijderd

ff AGP driver 4_05b bij www.viahardware.com
halen. Doet het bij mij uitstekend, geen vastlopers meer, wel in turbo-mode installeren, dan heb je gelijk 4x AGP.

[edit] ps. detonator 6.50 loopt ook lekker, veel beter dan de 7 serie. De 10 serie loopt ook goed maar daarmee kan ik de gamma instelling niet goed meer mee veranderen

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
ASUS 6.50 drivers?

NVidia's gebruik ik niet. Bij de ASUS drivers kun je makkelijker dingen instellen.

Wel tussendoor NVidia's gebruikt, maar die gaven problemen.

• crashdummy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04-2024
Heb je zo'n pre-release win2k? Dat maakt wél uit namelijk. Driverfouten in de meegelevere software kan namelijk niet ondanks dat ze niet door Microsoft gesigneerd zijn. Dan ligt het gewoon aan microsoft zelf. Bijv. met zo'n pre-release. Ik had hetzelfde probleem. Koste me 3 nachten om erachter te komen! Mzzls:z

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Heb win98SE

ff update: ik heb nu zo ongeveer alle drivers vanaf versie 4.00 gedownload.

Ik ga thuis de AGP drivers net zo lang downgraden tot 3DMark goed loopt. Versie nummer wordt gepost.

Verwijderd

Geforce 256 kan onstabiel worden met 7.x drivers. Denk dat het daaraan ligt. Gewoon bij 6.x houden...
Pagina: 1