Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Partities niet meer benaderbaar in Vista na herinstallatie

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Verwijderd

Topicstarter
Wegens een stommiteit met 'boottime defragmentation' met Diskeeper heb ik Vista opnieuw moeten installeren. Deze staat (en stond) op mijn primaire partitie van mijn 1e HD.

Ik heb nu alleen het probleem dat mijn andere 2 partities (waar data op staat) niet meer zijn te benaderen.
Mijn 2e HD (zonder OS) is echter wel gewoon benaderbaar, zij het dat de volumes andere letters hebben gekregen.

Onder schijfbeheer zie ik de 2 onbenaderbare partities wel staan zonder toegewezen letter.
De enige opties die ik heb zijn 'Volume Verwijderen' en 'Help'. Ik kan ze dus geen pad of letter toewijzen.
Ook onder DOS zijn ze niet benaderbaar.

Hoe krijg ik deze partities weer actief ?

• Spiritos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-06-2024
Blijkbaar een moeilijke vraag. Heb de data op schijf uiteindelijk moeten recoveren omdat de MFT naar de mallemiezen was.

--Closed---

Win 10 64x/i7-4790K/Asus Z97-PRO/MSI GTX 960 GAMING 2G/Seasonic M12II Evo 620W/Samsung 850 Pro 256GB/Samsung 850 EVO 250GB/Crucial MX100 512GB/Barracuda STBD2000201 2TB(2x)/Barracuda STBD3000200 3TB/Corsair Vengeance LP CML1600/Noctua NH-C12P/Fractal R5

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:w Clones doen we niet aan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.