Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fancontroller waarvan het display uit kan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een fancontroller om mijn pc stiller te krijgen, maar ik heb er geen behoefte aan dat er constant een LED scherm oid aan staat waarop de snelheden vermeld staan. Echter, ik kan via de pricewatch en andere sites geen fancontroller vinden waar duidelijk bij vermeld staat dat de display en/of backlight uit gezet kan worden (of vanzelf uit gaan wanneer je niet aan de knoppen zit).

Weet iemand er eentje die aan mijn wensen voldoet? Als het backlight uitzetten een kwestie is van een kabeltje doorknippen is dat ook goed (heb ik ook met mijn case-fans gedaan).

Alvast bedankt!

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 16:34
Er zijn ook fan controllers zonder display?

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Geen idee eigenlijk, iets wat je ook kan doen is een pc case kopen met een deurtje zodat je niet ziet dat er licht achter zit :)

Verder vraag ik me af of het niet een idee is om gewoon een zonder scherm te kopen ofzo.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben gelijk. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. :p

Ik zoek nog even verder!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

nzxt site lijkt stuque op het moment, maar hieronder een review waarin staat dat de disp aan & uit kan
(gevonden met google btw)

nzxt sentry 2

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

Topicstarter
Thanks J2pc! Zoiets zocht ik dus.

Het keyword toggle maakt blijkbaar het verschil uit tussen wel en niet iets vinden. :)

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ik heb een Aerogate 1 :) kan je ook alles mee uit zetten :P

Signature

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:39:
Thanks J2pc! Zoiets zocht ik dus.

Het keyword toggle maakt blijkbaar het verschil uit tussen wel en niet iets vinden. :)
you're welcome :)

Kan soms best lastig zijn om net de goede kreet te pakken te krijgen, moest ook even denken :+
Succes!

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Pagina: 1