GTX275 in SLI zonder SLI bridge ?

Pagina: 1
Acties:

• r.stanneveld
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-03-2025
Was net ff wat aan het rommelen hier.
En even hier en daar aan het kijken voor een SLI bridge.
Mijn XFX tripple sli brug past natuurlijk niet op mijn x58
Op een of andere manier kon ik wel in het nvidia control panel SLI aanzetten.
3dmark2006 20k zonder SLI aan.
3dmark2006 25k met sli aan.
Temperatuuren van allebij de kaartjes gaan ook omhoog.
Snap er nix van hoe ken dat nu werken zonder SLI brug ? en 5k meer is ook nie veel

2xENGTX275, i7 920, Foxcon Flamingblade GTI

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Toevallig is er ook een ander topic actief over SLI zonder bridge, misschien dat het het wat helderder maakt.

Wat daarin gezegd wordt: Sli werkt ook gewoon over de PCIe-sloten maar de bandbreedte is (veel) minder dus de performancewinst zal een stuk kleiner zijn.

Of zoals Luppie zegt helemaal geen winst maar het werkt wel in het opzicht dat je het aan kan zetten ;) Het is dus wel Sli maar het werkt niet :P

[ Voor 18% gewijzigd door bwerg op 06-11-2009 11:47 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Eingelijk is er helemaal geen winst. Teminste ik had nooit winst en deze drivers van tegenwoordig
laten ook geen winst zien en werkt het niet meer geloof ik

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 11:34 ]

• banus19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-04 08:06
Ik ben de stichter van dat andere topic, en SLI werkt zeerzeker wel zonder SLI brug.

De driver van nvidia zelf zegt het ook in een melding, dat SLI wel actief is, maar dat je met een brug meer prestatie heb.

Verwijderd

zoals in het bovengenoemde forum is gezegd, de SLI brug verhoogt de prestaties zeker, er is een veel hoere bandbreedte dan via de pce-e sloten op je moederbord en ze zijn nu direct gekoppeld, je moet het zelf kiezen maar een brug is aan te raden voor de beste prestaties