Sony Bravia , Applicast en Livebox

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

• joezzt
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tip: Sinds een aantal maanden deed Applicast het niet meer op mijn Bravia KDL-40WE5 , niet dat ik het
zo vaak gebruikte , maar het stoorde wel dat het opeens niet meer werkte, kon niet eens kijken of er wel nieuwe widgets bij kwamen. Niet dat ik denk dat dat ooit gaat gebeuren :-)

Blijkt nu dat online.nl nieuwe firmware op de Livebox had gezet met SPI (stateful packet inspection), laten ze dat nou aub aan de pro's overlaten ! Nu wordt veel IP-verkeer van de TV geblokkeerd doordat de Livebox SPI veel te kritisch staat afgesteld. Trouwens, bij gewoon browsen wordt nu ook sommig IP-verkeer onterecht geblokkeerd.

Oplossing was een proxy-server op het interne netwerk te installeren en via die de TV te laten browsen, nu werkt alles weer naar behoren.

Gibson S-1, Godin Multiac ACS SA, Camps Cut 500S, Roland Jazz Chorus-120 , King Tempo II 607, TMS320C10, SAM4L

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Denk dat je dit beter in [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic had kunnen plaatsen. Want op zichzelf is deze post geen eigen topic waard :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.