Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

E-mail komt niet aan op mijn mailadres

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik weet niet precies of ik hier in het goede subforum zit, maar ik wilde de vraag even aan jullie voorleggen:

Ik heb recentelijk mijn emailadres gewijzigd naar een ander hotmailadres, daar ik het adres van mijn provider niet gebruik. Eerst ging dit goed, maar nu niet meer. Nu plaats ik regelmatig een advertentie in de pricewatch V&A, maar als mensen op mijn ad reageren via de mailbutton, komen de emails niet aan.

Bestaat de mogelijkheid dat een admin eens in mijn account kijkt of ik misschien iets verkeerd heb ingesteld ofzo? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het schijnt niet te lukken.

Alvast bedankt!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Volgens de logfiles worden die emails gewoon aangenomen door hotmail.com , zo ook vanochtend om 8:36, heb je al je spamfilter nagekeken?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Hammer
  • Niet online
Ja, die van vanochtend had ik mezelf via de link gestuurd om nog eens te testen, maar ik heb 'm niet ontvangen; staat ook niet in mijn map "ongewenst" . Tweakers staat in ieder geval niet als 'ongewenst' in het spamfilter.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Je kan noreply@tweakers.net whitelisten misschien?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Hammer
  • Niet online
Ok, ik had mijn ogen blijkbaar in mijn broekzak... Toen ik noreply@tweakers.net ging whitelisten, bleek inderdaad dat dat adres in mijn geblokkeerde adressen stond.. Vraag me alleen af hoe dat komt, want ik weet zeker dat ik dat zelf niet gedaan heb :(

Nou ja, iig bedankt! Mysterie opgelost, en deze kan dus op slot ^^

EDIT:

Even getest, en het werkt nu prima :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hammer op 06-11-2009 09:50 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

boefje :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1