Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• janavh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-03-2023
Hoi experts,
Ik heb sinds één week mijn N86, mijn eerste Nokia.
Dus in het begin zocht ik me mottig naar de diverse instellingen.
Ook veel problemen met de PC-software (nog niet allemaal opgelost), dus veel tijd verloren.
Ik blijf hangen op een paar vragen/problemen en ik waag het er maar op die hier te stellen, omdat hier meer kennis aanwezig is als bij de Nokia helpdesk (ik volg deze site al vanaf het begin, dus nog voor ik besloot het toestel te kopen)
Het is mij (uiteindelijk) gelukt de software van het toestel te updaten, maar ben al wat foutjes tegen gekomen.
Onder andere bij de audiothema's, daar doen sommige geluiden het niet. Overigens gemerkt dat veel geluidjes enorm vertraagd!! Dus er maar weer wat uitgegooid.
Een raadsel is het voor mij hoe ik een keuze maak tussen inetrnettoegang via mijn provider of via mijn (of een ander) WLAN. Iemand?
Ook zie ik bij instrumntn/connect./netinstell./downloaden mijn WLAN en een vakje "Geen Categorie" met daarin nogal wat dubbele verbindingen. Bijv KPN Streaming, KPN Streaming(01) en KPN Streaming(02).
Hetzelfde geld voor KPN MMS en Mobiel internet.
Wat moet ik daarmee? Welke kan ik wissen, als ik al kan wissen?
Met de pc Map Updater heb ik ook problemen. Bij het eerste gebruik wilde die updaten, dat ging verrassenderwijze goed. Maar bij gebruik krijg ik de melding dat mijn Maps nooit gebruikt is, of te oud is of dat ik geen contact met de pc heb gelegd in de massastorage mode. Twee van de drie zijn niet waar, dus hoe update ik het programma Maps(Kaarten)?

Hier laat ik het maar even bij, meer durf ik niet te vragen in één bericht.
Hopelijk heeft iemand tijd en kennis om mij (en wellicht anderen) te helpen.
Ik heb goede hoop, ik heb zelf hier al heel wat opgestoken!!!

• janavh
Deze vragen hadden eigenlijk in een ander (bestaand) topic gemoeten, hoe wis ik dit?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:32

FeaR

In GoT we trust

Je kan via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif een TopicReport aan maken. Met daarin de melding dat je bericht gemerged moet worden met Topic X (X dan welk topic het in moet).

Of je kan een DM sturen naar één van de modjes van Telecommunicatie :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• janavh
Of je kan een DM sturen naar één van de modjes van Telecommunicatie

Hier moest ik ff over nadenken, maar ik denk dat ik je begrijp, hoe doe ik dat? (morgen)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:43
janavh schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:46:
Of je kan een DM sturen naar één van de modjes van Telecommunicatie

Hier moest ik ff over nadenken, maar ik denk dat ik je begrijp, hoe doe ik dat? (morgen)
door op het handje te klikken? lijkt me toch wel de snelste manier..

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De DM-functie kun je naast iemands naam vinden, of op de Myreact-pagina van de desbetreffende persoon.

Verder, problemen mogen in een eigen topic, dus dit staat zo wel goed. Ik pas wel even je titel aan zodat ie wat duidelijker is :)

• janavh
Verder, problemen mogen in een eigen topic, dus dit staat zo wel goed. Ik pas wel even je titel aan zodat ie wat duidelijker is
Thanks, bedankt, dan laat ik het zo. Misschien twee kansen op goede raad, hoewel het niet zo hoort natuurlijk O-)
Pagina: 1