Toon posts:

Samsung LED TV type Samsung UE40B8000

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds een week of twee heb ik nu de Samsung UE40B8000 in bezit. SUPER TV, ben heel erg tevreden. Alleen als ik de instelling 200 Mhz op soepel zet dan klopt het beeld niet meer helemaal, het lijkt op ghosting en wellicht is het dat wel. Op handmatig met wazigheid verminderen, in het 200 Mhz menu, op tien en de andere op 5 heb ik er geen last van. In het "geheime menu" zag ik staan: "24P x 4 = off. Weet iemand wat dit inhoud, of heeft iemand een lijst met verklaringen voor de instellingen aldaar? Sommige spreken voor zich, hoewel voor de een wat meer als de ander, maar van deze en nog en paar kon ik niet 1,2,3 iets maken en wat het effect zou moeten zijn. Overigens heb ik de TV op de instelling FILM staan en warm1, daar is alles te verstellen zeg maar wat ik ook gedaan heb. Wat me wel opviel is dat Samsung volgens mij één firmware gebruikt voor de hele lijn LED 6, 7 en 8000 serie. Weet iemand wat de laatste firmware wijzigt of aanpast?

Ben benieuwd of iemand dat weet, nergens een log file in de firmware bestanden, beetje wazig van Samsung, ben ik inmiddels niet meer gewent qua beeld.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Zo te zien had je het [LED TV] Samsung UE 32, 40, 46 B6000-serie ook al gevonden :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.