Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office '07] Ideeën over supersimpele manier multiuser doc.

Pagina: 1
Acties:

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11 11:54
Ik heb het volgende probleem:
Stel dat je in een bedrijf zit waar elke klant een apart dossier heeft. Op een dag moet er voor elke door verschillende mensen verschillende dossiers behandeld worden.
Ik zou dit op een supersimpele manier willen laten registreren.
Zodat als werknemer A een dossier komt halen, hij dit in een centraal document of iets dergelijks kan aanduiden. Eenieder kan dan ook ten allen tijde zien wie met welk dossier bezig is.
Zou zoiets te maken zijn met enkel gebruik te maken van Office 2007 (of eventueel op een gratis manier). Er is een centrale netwerkdrive ter beschikking.
Ik had gedacht iets met een Excel sheet of zo, maar ik ben niet voldoende op de hoogte van de mogelijkheden van het simultaan werken aan één document of zo?
Enige tips/ideeën iemand?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-11 20:22

Tys

OneNote een optie?
Zit in Office 2007 .. sommige versies althans.

Hier gebruiken we het ook wel eens. Handig is anders, maar zeker geschikt voor 'samenwerken' aan 1 project of dossier in jouw geval.

[ Voor 34% gewijzigd door Tys op 05-11-2009 21:40 . Reden: Aanvulling ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11 11:54
Ja, dat is ook een optie. Hoe zie je dat dan precies? Ik heb er al wel mee gewerkt, maar nog niet zo doorgedreven, vrees ik.

[ Voor 1% gewijzigd door FirecrackerBE op 05-11-2009 21:52 . Reden: Zinsconstructie ]

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.