Toon posts:

Chello Zuigt

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 maart 2001 02:41 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Als je vet wil uploaden moet je ADSL pakken of een lijn huren, niet met chello. Je wist van te voren ook al de up en downstream dus..

En als jij je modem openschoeft en soldeert, en zo heel je VLAN plat legt, en ik merk het op.. ja.. dan wordt je afgesloten ja.
Vind ik ook niet gek eerlijk gezegd.. die andere 400 man die door jouw doen ineens geen verbinding meer hebben betalen er ook voor.

Maar als jij dat rechtvaardig vindt, dan zetten we jouw 399 dagen zonder internet, en dan 1 dag een max upstream van 160kb/sec en een downstream van 600 kb/sec goed?
Beetje moeilijk lopen doen over de SNELHEID met het up en downloaden..sjezis.. probeer maar eens gewoon 24 -uur lang online te blijven:r. Soms lukt het me om eindelijk langer als 3 uur gewoon aaneengesloten online te blijven:) Geloof me.. dan heb ik een WERELD dag B-). Als je dan de so called HELPDESK belt, wordt je binnen 3 weken terug gebeld........ binnen een 3 maanden ja!!! Chello}:O |:(:r het zuigt gewoon!!! Snel over naar maxstream.. betere service!!!! Daar zitten tenminste mensen die naar je LUISTEREN!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Lekker aan het flamen..?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Wat hebben wij hier aan :?

edit:

[Offtopic]

Dit was m'n 999 post :)

[/Offtopic]

Ik ben toch malle pietje niet!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik wil niet vaag doen, maar hier in Wezep hebben we de laatste tijd heerlijke snelheden 's morgens 's middags 's avonds (iets minder, maar VEEEEEEEEL minder dan eerder) en 's nachts natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 22:07 schreef The Legend het volgende:
Wat hebben wij hier aan :?

[/EDIT]
Ik moest ff mijn hart luchten.. Is alleen maar ff spuien over chello.. that's all. :?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Dan had je dat beter in SG kunnen doen denk ik :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.