Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Wordt automatisch uitgelogd -> @myReact pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iedere keer als ik naar http://gathering.tweakers.net/forum/myreact ga wordt ik automatisch uitgelogd...

Geen idee hoe, wat of waarom...

Meer mensen last van of ben ik de enigste...?

Gebruik chrome 4.0.223.11, lijkt me echter niet dat het hieraan ligt...

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 16:37
Heb je dit al getest met andere browsers? Gebruik hier zelf IE8 en heb geen last van dit probleem.

Verwijderd

Ik heb er ook last van als ik met mijn telefoon (N95) browse. Ik gebruik de standaard ingebouwde browser en die heeft een gecko engine volgens mij.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:37

scorpie

Supra Addict

Ik heb het ook met Chrome, weet alleen niet of het aan een bepaalde pagina komt of dat het door Chrome komt.. heb het iig met geen enkele andere browser.

edit: ik bedoel dus dat ik op random momenten wordt uitgelogd, en niet dat ik ook gemerkt heb dat het door de myreact pagina komt.

[ Voor 30% gewijzigd door scorpie op 06-11-2009 15:14 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

edit: ik bedoel dus dat ik op random momenten wordt uitgelogd, en niet dat ik ook gemerkt heb dat het door de myreact pagina komt.
Ik heb het echt alleen met de 'myReact' pagina. Bij andere pagina's binnen GoT blijf ik wel ingelogd.

• Chip.
  • Niet online
Ik heb het ook alleen daar...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Het is een vreemd verhaal. Technisch gezien is de myreact pagina niet anders dan andere pagina's. Ik vermoed dus dat het toch aan Chrome ligt. Ik kan geen andere verklaring verzinnen...

Intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat als op die pagina komt (en je wordt uitgelogd) en daarna log je weer in? Wordt je dan meteen weer uitgelogd?

Ik kan het overigens op geen enkele manier reproduceren met Chrome :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:51

sanzut

It's always christmas time

FF 3,5,4 WinVis32HomePremium heeft geen enkel probleem

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:12:
Ik heb er ook last van als ik met mijn telefoon (N95) browse. Ik gebruik de standaard ingebouwde browser en die heeft een gecko engine volgens mij.
Ik had er ook een paar dagen last van, log je met je mobiel in, ga je naar een gedeelte waar niet-ingelogden geen toegang tot hebben kreeg ik een foutmelding als '403: administratief niet toegestaan' (ik weet het niet meer exact omdat het meer dan een week geleden was, gisteren werkte het ingelogd blijven wel)

De mislukte inlogpogingen (of waar ik er weer uitgekicked ben) staan niet in mijn actieve sessies, volgens mij is het dan geen cookie die de telefoon niet wil.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Chip.
  • Niet online
BtM909 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 01:55:
[...]

Wat als op die pagina komt (en je wordt uitgelogd) en daarna log je weer in? Wordt je dan meteen weer uitgelogd?

Ik kan het overigens op geen enkele manier reproduceren met Chrome :)
Yup dan wordt ik ook meteen uitgelogd helaas... Ik begin nu ook te denken dat het aan chrome ligt trouwens aangezien ik bij IE niet wordt uitgelogd, zal wel eens gaan posten @google code.

-edit- ik heb net ook gezien dat er weer een nieuwe dev versie is van chrome, dus heb ik net chrome weer geupdate en nu heb ik geen problemen meer
:)

[ Voor 13% gewijzigd door Chip. op 07-11-2009 12:03 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt dus op een tijdelijk Chrome-probleempje. Verder geen meldingen dus dit lijkt me geen issue meer :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.