Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win 7] Skippen van user selection screen

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik ben de enige account op deze computer maar wil graag sneller opstarten door het selectiescreen te skippen omdat het toch geen nut heeft voor mij en ik er geen pass op hoef. Weet iemand of dit mogelijk is. Heb al vanalles geprobeerd in het user account panel maar tevergeefs.

Gr. Vincent

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
Hi,

Als je geen wachtwoord invult zal hij toch in 1 keer door moeten booten naar windows 7. heb je dat ook al een keer geprobeerd?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
Je kan netplwiz draaien in een command prompt met administrator rights en daar de password-vraag "uit" zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 05-11-2009 16:47 ]

Nickname does not reflect reality

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:07
Dat werkt volgens mij hetzelfde als bij eerdere versies van Windows, met het commando
code:
1
control userpasswords2

[ Voor 5% gewijzigd door dreamscape op 05-11-2009 16:47 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Brad Pitt
dreamscape schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:46:
Dat werkt volgens mij hetzelfde als bij eerdere versies van Windows, met het commando
code:
1
control userpasswords2
Wat geestig, dat doet precies hetzelfde. Nou ja, elke dag leer je weer wat bij zullen we maar denken! ;)

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
Dat is heel makkelijk op te lossen:

1. Klik op de Startknop en klik op Uitvoeren...
2. Typ in: control userpasswords2
3. Doe enter
4. Haal het vinkje weg voor Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken

Als je op de Startknop klikt en je ziet geen Uitvoeren... staan, klik dan met rechtermuisknop op de Startknop en kies Eigenschappen. Vervolgens klik je op Aanpassen... en kies je "De opdracht Uitvoeren weergeven". Daarna zal de Startknop in het Startmenu verschijnen. ;)

-edit-
Anderen waren eerder maar ik geef wel uitgebreide uitleg :P

[ Voor 6% gewijzigd door stephenophof op 05-11-2009 16:50 ]

• Brad Pitt
stephenophof schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:49:
Anderen waren eerder maar ik geef wel uitgebreide uitleg :P
Wat op zich erg netjes is maar "men" zoekt in de praktijk vaak zelf erg weinig en stelt vaak metéén vragen...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35

TheVMaster

Moderator WOS
Maar heb je behalve vanalles in user account panel ook al gebruik gemaakt van Google misschien?

De eerste hit geeft de oplossing, maar goed. Je TS toont weinig inzet (da's ook niet de eerste keer)...dus ik sluit dit topic!

Even een tip : Lees deze Quickstart even door. Daar staat precies in waar een topic start aan moet voldoen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.