Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik zit met het volgende.
Ik heb gewoon altijd slecht bereik met draadloze toetsenborden en muizen :S
Op dit moment heb ik een zicht verbinding van 2 a 2.5 meter en rond dit gebied begint alles te haperen en het werkt niet meer. (of maar 1 kant van het toetsenbord :? het stuk wat het dichtstbij is)
En dit terwijl het veel verder zou moeten kunnen.
De setpoint drivers installeren maakt voor de werking niets uit. Verbinding met het toetsenbord is beveiligd maar de muis geeft met dezelfde afstand problemen.
In me toetsenbord zitten gewoon 1.5v Alkaline batterijen en in me muis oplaadbare 1.2V 1800mAh batterijen. Maar omdat het allemaal rond het zelfde punt lijkt op te houden lijkt me het voltage niet de oorzaak.

Maar wat kan het wel zijn. Want als ik reviews lees zie ik dat de meesten gewoon zelfs door een muur heen bereik hebben op 5 meter afstand B) kom ik aan met me 2 meter zicht verbinding 8)7

Nu zit ik dus er te twijfelen om voor een Bluetooth set te gaan maar heb er eigenlijk het geld niet voor over omdat de set nog gewoon goed is.

Dus wat kan het probleem zijn. Want in een oude situatie lag de ontvanger op een meter en had ik soms ook wel eens problemen. Dit had ik ook met een totaal andere set en ontvanger.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Nou misschien dat er in het weekend andere mensen mee lezen daar door de weeks dus hierbij een kickje ;)

Verder val het me op dat het bereik beter is wanneer de ontvanger lager ligt dan de zenders :S en het omkeren van de ontvanger daaraan niets veranderd. Hieruit zou je dan concluderen dat de zender aan de onderzijde zitten ... ??

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je gewoon son stickie wat je achter in je pc stopt, of zit er eerst nog een draad tussen? die je bijv onder je beeldscherm hebt staan?