als ik een wordpagina (2007) met vormen erop wil copy pasten naar onenote, worden de vormen niet goed mee gecopierd. ze worden als het ware in een kader geplaatst, ipv bovenop de tekst. gevolg is dat het niet bruikbaar is wat het gaat juist om de locatie van de vormen. (ze wijzen immers ergens naar). een workaround is er een afbeelding van te maken, hij copy paste echter maar 1 pagina, meer lukt niet om de een of andere reden. hoe los ik dit op?
Waarom gebruik je vormen in je tekst? Kan je het niet oplossen met de beschikbare symbols of desnoods Wingdings als font? Of de hele boel in een plaatje zetten en dat in je tekst invoegen? Over wat voor shapes gaat het (pijlen, cirkels, complete fractals en/of grafieken, ...?)
Zo scherp als een voetbal!
diverse shapes, shapes met teksten erin voor user support etc. ik wil gewoon een 1 op 1 copy hebben.Reptile209 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:04:
Waarom gebruik je vormen in je tekst? Kan je het niet oplossen met de beschikbare symbols of desnoods Wingdings als font? Of de hele boel in een plaatje zetten en dat in je tekst invoegen? Over wat voor shapes gaat het (pijlen, cirkels, complete fractals en/of grafieken, ...?)