Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook2007]Outlook.pst verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Als ik outlook 2007 opstart krijg ik de foutmelding dat ie outlook.pst (.../local settings/application data/microsoft/outlook/outlook.pst) niet kan vinden. Dat klopt, want die heb ik zojuist verwijderd. Nu wil ik een nieuwe file aanmaken, maar hoe doe ik dat? Outlook is niet benaderbaar en in het configuratiescherm/mail werkt niet. Iemand?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hoezo kan je in je configuratiescherm/mail geen nieuw gegevensbestand aanmaken?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik het zo zeggen, ik maak een nieuwe account aan. Als ik dan outlook opstart krijg ik dezelfde foutmelding. Misschien doe ik daar iets verkeerd?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

Reptile209

- gers -

Probeer eens om een leeg bestand met de naam outlook.pst op die locatie te zetten, misschien helpt dat. Of probeer de repair-functie van de Office installer. Of zet outlook.pst terug van je backup ( :X ), maak een nieuw account aan en mik daarna de oude data weg. En volgens mij kent outlook een safe-mode parameter bij het opstarten, wellicht kan je daarmee dingen weer rechttrekken (effe google'n of dat zo is).
Worst-case: herinstalleer Outlook, zodat alle registry-entries weer goed staan en je de wizard voor je snufferd krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door Reptile209 op 05-11-2009 18:55 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
@Reptile209:
Herinstalleren verwijdert geen configuratie instellingen.

@Cubarix:
Daarom moet je altijd eerst je mail database (pst-file) disconnecten vanuit Outlook voordat je het gaat verwijderen ;)
Als het ook niet meer lukt via de mail applet, maak een nieuw emailprofiel aan.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info