Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Backspace geeft Y aan? [Windows7]

Pagina: 1
Acties:

• nvkxtrm
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
hallo,
nu windows 7 uit is heb ik hem direct geinstalleerd op mijn Dell laptop maar nu heb ik het volgende probleem. mijn Backspace knop werkt niet als ik hem in druk. wanneer ik deze toets gebruik verandert de letter in een Y en wanneer ik hem vervolgens weer indruk verwijderd hij de y en vervolgens zet hij er weer een y neer.

Laptop specs:
Model: Dell Studio 1537
Tech specs:
•Processor: Intel Core 2 Duo P8400 2.26GHz
•Mamory: 4GB DDR2
•Harddrive: 320GB
•Weight: 6.11lbs (9-cell battery)
•Screen: 15.4 inches inches
•Screen resolution: 1280x800
•Graphic Card: ATI Radeon HD 3450 256MB
•Battery Life: 6 hours general use

Geprobeerd:
Overnieuw geinstalleerd
drivers overnieuw geinstalleerd

Ik ben niet bekend met het probleem en weet dan ook niet waar ik het zoeken moet. heb ook op google gekeken maar geen gelijkmatig of zelfde probleem kunnen vinden. wellicht dat iemand hier kan helpen?

Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses,you can sitll raed it

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In welk programma probeer je het? Hoe staan je toetsenbord instellingen?

Je snapt overigens dat het gewicht niet zo heel veel uitmaakt voor je probleem he ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• nvkxtrm
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
haha nee maar heb dat stukje gekopiéérd van een andere pagina.

Ik heb het in elke programma zoals internet explorers adressen balk, uitvoeren, word enzv.
Toetsenbord instellingen staat op Nederlands - Verenigde Staten gewoon standaard dus.

Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses,you can sitll raed it