greetings
ik heb een js scriptje dat wat variabelen uitleest en dan wat bewerkt en die variabelen terug toont.
als ik dit doe dan word in het veld AankoopVermogen de uitkomst ingevuld, zoals gewenst, maar in het veld AankoopPrijs gebeurt niets. Ik vind echt niet wat er mis kan zijn.
Dit zijn de textboxen
plz help me
ik heb een js scriptje dat wat variabelen uitleest en dan wat bewerkt en die variabelen terug toont.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| function VulIn(){ var wat = document.getElementById('AankoopWat').value; var aantal = document.getElementById('AankoopAantal').value; if (wat == 'Gekocht'){ var vermogen = aantal * 180; var wp = '3,5'; document.myform.AankoopVermogen.value = vermogen; var type1 = document.getElementById('Type1').value; if (type1 == 'Plat'){ wp = '3,7'; } var type2 = document.getElementById('Type2').value; if (type2 == 'leien'){ wp = '3,6'; } document.myform.AankoopPrijs.value = wp; } } |
als ik dit doe dan word in het veld AankoopVermogen de uitkomst ingevuld, zoals gewenst, maar in het veld AankoopPrijs gebeurt niets. Ik vind echt niet wat er mis kan zijn.
Dit zijn de textboxen
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
| <tr> <td>Prijs</td> <td><input tabindex="37" type="text" name="AankoopPrijs" id="AankoopPrijs" size="5" maxlength="4" value=<?print $rij["AankoopPrijs"];?>></td> <td>Vermogen</td> <td><input tabindex="33" type="text" name="AankoopVermogen" id="AankoopVermogen" size="10" maxlength="40" value=<? print $rij['AankoopVermogen'];?>></td> </tr> |
plz help me

Just me