Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik kwam dit tegen op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=sxQ15Hf0njA
Nu vraag ik me af hoe dit allemaal werkt? moet je dit kopen? of is het gewoon een update dat je gratis kan doen? Kan je dit ergens downloaden?

ik heb een nvidia gtx285, ook vista 64 bit.

Ik hoop op snel antwoord.

Damien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:58
dit is gewoon windows vista 64bit met allerlei extra programma's en tweaks meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:32
Gewoon een warez versie met zooi geïnstalleerd. Heb je waarschijnlijk meer problemen mee dan bij een originele versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een aangepaste versie waar enkele onderdelen, services en andere "dingen" uit gesloopt zijn, zodat ie "sneller" zou zijn.
Echter worden er vaak te veel dingen uitgesloopt waardoor er bepaalde dingen juist niet meer goed werken.
Zoek maar eens op Usenet, staat vol met aangepaste windows versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan je deze gwn vrij downloaden en gaat het dan vanzelf? of is dat eig een volledig neem OS installere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:14
Het is een clean install van je OS met gemodificeerde installatiebestanden. Niet echt legaal te noemen ;)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben echt een NOOB op OS vlak xD.
ze zeggen dat het beter is en dat je nvidia graka er ook beter van draait.

kun je dit gwn downloaden, installeren en het is klaar? en wanneer je het wilt desinstalleren ook gewoon zonder probleme het verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

mijn advies: niet aan beginnen tenzij je weet waar je mee bezig bent. En een echte tweaker tweakt zijn windows OS natuurlijk zelf (met / zonder fatsoenlijke tools).

Maar waarom ze in hemelsnaam de hibernation feature uitgeschakeld hebben? Daar wordt het echt niet sneller van en je mist een (voor mij) belangrijke feature.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:07:
ik ben echt een NOOB op OS vlak xD.
ze zeggen dat het beter is en dat je nvidia graka er ook beter van draait.

kun je dit gwn downloaden, installeren en het is klaar? en wanneer je het wilt desinstalleren ook gewoon zonder probleme het verwijderen?
Hangt er vanaf, je installeerd dit gewoon op je computer, en dan heb je je SUPER NVIDIA GAME OS klaar voor gebruik. Je bent dan wel je huidige Windows kwijt natuurlijk ;) En tenzij je een key kan invoeren tijdens de installatie is het illegaal, en zou je hier er ook niet over mogen vragen.

Als je het mij zou vragen, ik zou het niet eens overwegen om zoiets te installeren, ik vertrouw dit soort dingen voor geen meter ;)

[ Voor 30% gewijzigd door TrekDude101 op 05-11-2009 15:11 . Reden: even quote toegevoegd :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
Dit is niet zomaar een programma dat je installeert, dit ding installeer je in de plaats van je huidige windows, en als je terug wilt dan moet je dus weer formatteren en een clean install doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al deze meuk verschijnen zovaak op ftd/usenet . Het zijn gewoon allemaal Unattended dus vaak illegaal inclusief bios crack met ingebouwde drivers etc , waarom zou je zoiets willen er zit allemaal troep tussen die je misschien niet eens nodig hebt waardoor het kan zijn dat je pc dan trager loop dan een clean install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dit is evenveel zever als die Vista Black Edition.

Ik ben ooit een persoon tegengekomen die beweerde dat in die versie men het register had herschreven.

HERSCHREVEN? Iets waar Microsoft jaren aan heeft gewerkt gaan zij op 2 jaar herschrijven :')

En dan nog: hoe gaan ze dat doen.

Allemaal bullshit.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
M2M schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:11:
Maar waarom ze in hemelsnaam de hibernation feature uitgeschakeld hebben? Daar wordt het echt niet sneller van en je mist een (voor mij) belangrijke feature.
Heb ik hier ook uit gezet. Scheelde me 12GB diskruimte voor een functie die ik nooit gebruik. Reden genoeg ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
Sterk verhaal, aangezien mijn Windows map 19GB is, beweer jij dus dat Windows eigenlijk maar 7GB groot is, en de hibernation functie bijna dubbel zo groot als al de rest?

Edit:
The size of the hibernation file (hiberfil.sys) will be the same as the amount of installed RAM on your computer.
Tja, dan heb jij blijkbaar 12GB ram... Voor de gemiddelde computer neemt dit dus slechts 2 a 4GB in.

[ Voor 40% gewijzigd door Malantur op 05-11-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
Malantur schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:14:
Sterk verhaal, aangezien mijn Windows map 19GB is, beweer jij dus dat Windows eigenlijk maar 7GB groot is, en de hibernation functie bijna dubbel zo groot als al de rest?
Welnee. De hibernation file is normaal gesproken even groot als je hoeveel Ram, hier dus 12GB. Hoeveel ruimte Windows verder in beslag neemt staat daar geheel buiten van. Hier is dat iets van 11GB geloof ik (Win7).

Als je PC 3GB Ram heeft is je hibernation file dat ook. Gebruik je die functie niet is het áltijd weggegooide ruimte.

[Edit] Precies ;)

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1