Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Zelf heb ik een telefoon en ga misschien over op iPhone. Maar mijn vader wil ook graag een telefoon met touchscreen.
Nou heb ik hem een aantal telefoons geadviseerd. Alleen will ik zelf weten of er een simlock op zit en of je de telefoon los kan kopen.

LG Cookie
Samsung Star
Samsung Corby
Samsung Jet

Als jullie zelf nog een leuke touchscreen telefoon kennen zeg het maar gerust !

Alvast Bedankt voor jullie antwoorden !

Groetjes

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 15:59
Bijna elke telefoon kan je los kopen en zal dan geen simlock hebben.
Bij twijfel kan je dat specifiek bij een (web)shop navragen.

Kijk eens in de pricewatch.
Als je vader alleen een simlock vrije touchscreen wilt heb je volgens mij de keuze uit tientallen toestellen. :P

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hoe oud is je vader ?
De door jou gemoemde Cookie, Star en Corby zijn goedkope tienertelefoontjes uit het prepaidsegment, je ziet er hele schoolklassen mee lopen, maar iemand van boven de dertig loopt ermee voor gek, imo ;).
Alleen de Jét is nog enigszins serieus te nemen.

En idd zijn er tientallen (kwalitatief betere) simlockvrije, touchscreen toestellen.

Verwijderd

Topicstarter
MarlyS schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:04:
Hoe oud is je vader ?
De door jou gemoemde Cookie, Star en Corby zijn goedkope tienertelefoontjes uit het prepaidsegment, je ziet er hele schoolklassen mee lopen, maar iemand van boven de dertig loopt ermee voor gek, imo ;).
Alleen de Jét is nog enigszins serieus te nemen.

En idd zijn er tientallen (kwalitatief betere) simlockvrije, touchscreen toestellen.
Mijn vader vindt het een prettig ding. Hij vindt hem mooi en handig. Hebben jullie anders nog een idee voor andere telefoon ?

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
ik heb zelf een nokia 5800 en raad nokia zeker aan. Ma heeft ook altijd een nokia gehad, lekker simpel en gaat lang mee in haar geval.

• andries.t.net
Hoeveel wil je maximaal uitgeven? wat moet de telefoon kunnen?

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 14:27
Ik heb zelf een LG Cookie.
Ik heb hem met een simlock gekocht (in combinatie met een hi simkaart), maar toen ik mijn oude simkaart erin probeerde (qick) toen deed ie het gewoon!
Ik weet niet of het altijd werkt, maar is lijkt mij gekkenwerk om 50-100 euro meer te betalen voor een simlockvrije :X
De LG Cookie vind ik een prima toestel, maar het lijkt me eerlijk gezegd niks voor je vader!
Ik ben zelf 14 en in mijn klas zijn er 3 Cookie's te vinden....
Als je vader het een mooi/fijn toestel vindt dan moet hij het doen, maar is niet echt iets voor die leeftijd... ;)

• andries.t.net
zoals er hierboven al word gezegd is een nokia N97/HTC meer iets voor een hogere leeftijd dan een cookie of zo'n nieuwe corby.

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-11 14:22
Ik zou je vader aanraden, als het budget het toelaat, om eerder een HTC Diamond 2 of HTC Touch Pro2 of iets in die richting te kopen. Heb zogoed als het zelfde toestand hier gehad, mijn pa had eerst een Samsung Star gekocht welke hij na 2 dagen in gebruik te hebben genomen, direct aan me kleine broer ( 14 ) heeft gegeven.

Heb daarna een een Touch Diamond 2 voor hem gekocht en hij is er na 2 maanden nog altijd zoet mee vooral omdat het geen kinder telefoon is maar eerder zakelijk en vooral omdat je er vele ( handige ) progs enzo er op kunt installeren.

Als hij enkel een toestel wilt van de lijstje die jij hebt opgenoemd moet hij zeker voor de Jet gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bumba007 op 06-11-2009 21:26 ]

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Ik weet niet hoe oud je vader is en wat hij met de telefoon wil doen, maar als ik over de Jét zal spreken (deze heb ik namelijk zelf) is deze zeker aan te raden, maar het is vooral een multimedia-telefoon. het is dus ook zeker geen smartphone en als je deze functionaliteit wilt moet je alle bovengenoemde tetefoons trouwens niet nemen. Dus voor de jet: Vooral als je veel muziek wilt luisteren, internetten, filmpjes kijken

Verwijderd

Topicstarter
andries.t.net schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:12:
Hoeveel wil je maximaal uitgeven? wat moet de telefoon kunnen?
Niet echt boven de 250,- De telefoon moet een touchscreen hebben en een goeie agenda. Hij moet wel een beetje 'mooi' zijn. De functie van internet zal niet echt gebruikt worden dus dat hoeft er niet met grote maten op te zitten. Afentoe een muziekje meer niet

• yannickie111
heb je al enig idee wat het gaat worden?
of wat is het geworden?

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Dan kunnen we wel mooi allemaal HTC's en zo van 500 euro (of hoger!) gaan opnoemen, maar dat werkt ook niet echt. Je kan de LG Secret proberen, die telefoon heeft een touchpad, en soms gebruik je het touchscreen, het is zeker een alternatief. Ik heb hem nou zelf en ben er zeer tevreden over!
Link naar mijn review
Hij kost bij de meeste winkels ongeveer 150 euro

[ Voor 8% gewijzigd door thijsje66 op 10-11-2009 19:46 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

• yannickie111
thijsje66 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:45:
Dan kunnen we wel mooi allemaal HTC's en zo van 500 euro (of hoger!) gaan opnoemen, maar dat werkt ook niet echt. Je kan de LG Secret proberen, die telefoon heeft een touchpad, en soms gebruik je het touchscreen, het is zeker een alternatief. Ik heb hem nou zelf en ben er zeer tevreden over!
Link naar mijn review
Hij kost bij de meeste winkels ongeveer 150 euro
die staat er boven bij het lijstje niet bij, maar zo inderdaad ook wel iets kunnen zijn....
ik ben benieuwd of er al een telefoon gekocht is :X

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
En de Samsung Touchwiz en LG Arena zitten volgens mij ook rond de 200 euro

Ik heb geen leuke ondertitel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
@Topicstarter; er is je al vaker verteld dat we op GoT eigen inzet verwachten alvorens je post. Het enige wat je hier doet is je eisen neerplempen en het ons maar uit laat zoeken. We verwachten dat iemand zelf meedenkt en zelf je best doet om je keuze te maken. Omdat dit topic dus niet aan ons beleid voldoet, gaat het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.