Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
niet bekend mee, maar misschien eens je permissies repareren (ik neem aan de je je telefoon geroot hebt?)ReseTTim schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:21:
Gisteren heb ik programma's voor mijn G1 geupdate en nieuwe software geinstalleerd zoals nav4all. sinds vanochtend is mijn contactenlijst op mijn mob. leeg
net heb ik een nummer willen toevoegen en liep hij vast. De naam heeft ie wel maar nummer is niet opgeslagen. Het rare is dat mijn call log vanaf maart nog wel vol staat met telefoonnummers en af en toe met namen..
iemand bekend met dit probleem?
telefoon is NIET geroot.. wilde ik nog wel doen..gerbenvandijk schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:23:
niet bekend mee, maar misschien eens je permissies repareren (ik neem aan de je je telefoon geroot hebt?)
Laat je je contacten automatisch syncen? Wat heb je verder zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?
* aan / uit gezetRoD schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:24:
Laat je je contacten automatisch syncen? Wat heb je verder zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?
* edit sync group
* display group
en nu net zo vaag ze verdwenen zijn is mijn gehele lijst weer terug.. snap er nog de ballen van..
Waarschijnlijk is je lijst gewoon vanaf internet gehaald. Hoe hij gedeleted raakte zou ik niet weten, maar op je google account staat altijd een backup!
Pagina: 1