Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de eminent 7071 in mijn netwerk opgenomen. Ik heb in mijn netwerk daarnaast1 pc met windows vista en 1 mac book pro en een time capsule opgenomen.
Nu heb ik al mijn muziek op de eminent gezet en op beide computers aangegeven dat de bestanden op de eminent staan. Bij het toevoegen van nieuwe muziek onstaat er nu een synchronisatie probleem; alleen de pc waarmee ik alles in itunes heb gezet is up to date. Irritante situatie. Tevens heb ik dmv apple remote op mijn iphone toegang tot mijn muziek, maar moet dan constant 1 van mijn compu en de eminent aan hebben staan; onnodig verbruik van energie
Nu wil ik eigenlijk Itunes installeren op de eminent en dan deze bibliotheek evt delen met mijn andere compu's. Ik kan dan direct met de iphone mijn muziek benaderen en hoef dus niet constant een pc aan te hebben. Zijn hier al ervaringen mee, of is er een andere oplossing die ik over het hoofd zie?

• ACT Connectivity Solution
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 16:12

ACT Connectivity Solution

Bedrijfsaccount
Itunes draait niet op de EM7071, de software is alleen voor Mac & PC geschreven, niet voor de sigma 8635 processor. Het was mogelijk op te lossen als er MT-Daapd beschikbaar was voor de EM7071/nmt's alleen dit is niet het geval. Zoals je de opstelling nu hebt, beheert jou computer de bibliotheek, en daarom moet deze aanstaan. Je EM7071 deelt alleen maar een map met de computer.

https://www.act-connectivity.com

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Als ontzettende leek op dit gebied denk ik dan: hoe kan ik MT-Daapd (laten) opnemen in de software, want dat lijkt de deur een beetje open te zetten. Indien software matig uit te voeren, wordt dit dan ooit een firmware upgrade.
Kan me nl voorstellen dat dit een intressante toevoeging is, mede gezien het feit dat hierdoor niet continu pc's aan hoeven te staan.