Gisteren heb ik de versie 9.10 windows 7 64bit driver voor mijn ati 2900xt geïnstalleerd en ik heb nu grote problemen met mijn videokaart. De installatie zelf ging goed. Ik herstartte mijn pc en er was niks aan de hand, totdat ik een spel (TF2) opstartte en ik in het spel kwam, mijn pc crashte direct en zag ik overal artifacts. Sindsdien kan ik niet meer verder komen dan de login screen van windows. Als ik wil inloggen krijg ik een blue screen.

Mijn bootscreen is ook kapot

Wanneer naar ik safe mode ga, dan ziet het er wel gewoon normaal uit en als ik al mijn drivers eraf gooi en vervolgens naar de normale windowsomgeving ga dan lijkt er niks aan de hand. Maar als ik de drivers ga installeren, dan gaat het weer mis. Ook de oude drivers werken niet meer. Het irritante is dat mijn bootscreen in alle gevallen kapot is, ook zonder drivers.
Ik heb nu meerdere malen mijn videokaart en mijn drivers (oa. met driver sweeper) verwijderd en hergeinstalleerd zonder succes. Ook systeem herstel hielp niet. De kaart en ook alle onderdelen van mijn pc zijn niet overgeclocked. Ik heb voor de zekerheid mijn bios naar default gezet en dat hielp niet.
Specs:
GPU:Ati 2900xt
CPU: C2D 6750
mobo: Asus P5KC
Ram: 2 x TXD2048M800HC4DC 2 GB (2x1 GB)
Voeding: Corsair HX520W

Mijn bootscreen is ook kapot

Wanneer naar ik safe mode ga, dan ziet het er wel gewoon normaal uit en als ik al mijn drivers eraf gooi en vervolgens naar de normale windowsomgeving ga dan lijkt er niks aan de hand. Maar als ik de drivers ga installeren, dan gaat het weer mis. Ook de oude drivers werken niet meer. Het irritante is dat mijn bootscreen in alle gevallen kapot is, ook zonder drivers.
Ik heb nu meerdere malen mijn videokaart en mijn drivers (oa. met driver sweeper) verwijderd en hergeinstalleerd zonder succes. Ook systeem herstel hielp niet. De kaart en ook alle onderdelen van mijn pc zijn niet overgeclocked. Ik heb voor de zekerheid mijn bios naar default gezet en dat hielp niet.
Specs:
GPU:Ati 2900xt
CPU: C2D 6750
mobo: Asus P5KC
Ram: 2 x TXD2048M800HC4DC 2 GB (2x1 GB)
Voeding: Corsair HX520W