Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wii ombouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er een goede website waar ik mijn Wii kan laten ombouwen? Betrouwbaar en niet al te dure aanbieder!
Heeft er iemand anders nog ervaring mbt tot het ombouwen van Wii's? Ik heb begrepen dat de een het via solderen doet en anderen softwarematig...

ht.nl/ deze is volgens mij softwarematig en erg goedkoop.

mod: Mocht het niet toegestaan zijn om hier vragen over te stellen, graag deleten van dit topic

[ Voor 50% gewijzigd door TheZeroorez op 05-11-2009 10:39 . Reden: opbouw bericht aangepast ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Voor homebrew heb je geen ombouw nodig.
Wat ze daar aanbieden is ook geen ombouw.. je download daar een handleiding.. wat bestanden en daar moet je het mee doen.
Daarnaast is een uitleg voor homebrew hier niet bespreekbaar.
Hoe je zelf homebrews moet installeren is wel te vinden op de vele duizenden websites op het internet.

Een tip.. vind eerst eens uit welke firmware je nu op je wii hebt staan, dat is namelijk van belang welke handleiding je moet volgen.

[ Voor 23% gewijzigd door job op 05-11-2009 10:10 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:06:mod: Mocht het niet toegestaan zijn om hier vragen over te stellen, graag deleten van dit topic
Anders lees je even het beleid voordat je een topic opent?

Spielerij beleid

Dit topic is gesloten.