HTC HD2: Windows Mobile op zijn best

Pagina: 1
Acties:

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Op de reviews: HTC HD2: Windows Mobile op zijn best pagina is "(8 / 19) HTC HD2 Zwart" en "(9 / 19) HTC HD2 Zwart" dezelfde foto volgens mij :P

"(18 / 19) HTC HD2, Hero en iPhone" zal ik persoonlijk "(18 / 19) iPhone, HTC HD2, Hero" van maken, immers liggen de telefoons ook zo op tafel.
Zelfde geldt voor "(19 / 19) HTC HD2 met Xperia" mijn voorkeur gaat uit naar "(19 / 19) Xperia met HTC HD2"
offtopic:
Waarom bij de een wel de naam van de maker en bij de ander niet?

"(5 / 34) HTC HD-2 screenshots" moet gedraaid naar links worden.
"(14 / 34) HTC HD-2 screenshots" eigenlijk ook, de oriëntatie is daar landscape :P en is dezelfde als "(22 / 34) HTC HD-2 screenshots"
"(24 / 34) HTC HD-2 screenshots" ook nog even draaien ;)
Ook "(25 / 34) HTC HD-2 screenshots"

Tevens vind ik de naamgeving ook inconsistent, HTC HD2 of HTC HD-2.

Dat was het wel even :P

[ Voor 67% gewijzigd door Matis op 05-11-2009 09:19 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Thx voor de feedback :)

Heb de namen van de foto's met iPhone, Hero en Xperia aangepast. Het draaien van screenshots vereist meer werk: de plaatjes downloaden, openen, draaien, opnieuw uploaden, gallery maken, invoegen. Die handelingen laat ik even liggen tot ik wat meer tijd heb vandaag :)

De inconsistente namen hebben helaas te maken met een 'flaw' in ons invoersysteem: door verschillende namen te gebruiken wordt het voor mogelijk om meer plaatjes in een gallery te zetten (ook al zijn het verschillende gallery's :)). Sorry 'bout that.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Graag gedaan :)

Ik had ook niet gezegd dat het eenvoudig was ;) Ikzelf ben nogal een mierenn**ker als het gaat over inconsistentie etc.

Verder natuurlijk een prachtige review :Y

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• DriftwoodSan
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-10-2015
In de review "HTC HD2: Windows Mobile op zijn best" wordt op pagina 7 (7/9) gesproken over een welkome aanvulling dat de Thuis-tab nu veel beter te personaliseren is: er kunnen drie snelkoppelingen naar keuze worden toegevoegd.
Dit zijn echter 9 snelkoppelingen. De overige 6 zijn in beeld te brengen door in omhoog te wrijven over het scherm. Zie ook het kleine pijltje onder de eerste 3 koppelingen.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Klopt. maar dan zie je het mooie klokje niet meer ;)