Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microfoons

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben dit jaar gestart met een ICT opleiding op het Noorderpoort College,
en moet nu een samenwerkingsopdracht maken over audiovisuele randapperatuur.
Hiervoor moet iedereen van ons team een interview houden met iemand die er veel verstand van heeft,
mijn deelonderwerp is microfoons... beetje saai ik weet het.

Ik moet dus een aantal vragen beantwoord hebben. Ik begrijp het volledig als er niemand zin heeft dat ik langs je huis kom, dus ik zou het graag online doen.

Als er iemand enig verstand van microfoons heeft, reageer of mail dan .
Ik zou het zeer op prijs stellen. E-mail: N1els_b@hotmail.com

Alvast bedankt!
-Niels

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

volgens mij is het niet de bedoeling dat wij hier jou huiswerk gaan maken, had je niet beter een onderwerp kunnen kuezen waar je we lwat vanaf weet :)

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou in principe alle antwoorden zo op internet kunnen vinden, de opdracht is gewoon om een interview te houden met iemand die er verstand van heeft.
Dat is mijn huiswerk, niet jullie :P

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:27
racoon schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:07:
volgens mij is het niet de bedoeling dat wij hier jou huiswerk gaan maken, had je niet beter een onderwerp kunnen kuezen waar je we lwat vanaf weet :)
De TS zoekt iemand van GoT om te interviewen. Niet omdat hij zelf niet genoeg informatie kan vinden, maar omdat zo'n interview nu eenmaal voor de opdracht moet.

@TS: volgens mij ben je in het verkeerde forum :)

Audio en HiFi

Verwijderd

Verstand hebben van ? Betekend dat je weet hoe je een microfoon in MS Windows aansluit, bediend en kan toepassen of hoe een microfoon is opgebouwd met alle natuurkundige aspecten ervan dan wel de Pro-Audio kant ? Dat eerste zullen vele hier wel weten dat 2e denk haast niemand. Gaat het om punt 1 kan je me mailen op larsiano@hotmailpuntcom

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:41:
Verstand hebben van ? Betekend dat je weet hoe je een microfoon in MS Windows aansluit, bediend en kan toepassen of hoe een microfoon is opgebouwd met alle natuurkundige aspecten ervan dan wel de Pro-Audio kant ? Dat eerste zullen vele hier wel weten dat 2e denk haast niemand. Gaat het om punt 1 kan je me mailen op larsiano@hotmailpuntcom
Het zijn redelijk algemene vragen, ik denk dat er wel mensen zijn die ongeveeer alles kunnen beantwoorden.
Pagina: 1