Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Patches maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst, hopelijk zit in in het goede forum te posten. Zo niet, excuus - ik ben hier al een tijd niet geweest.

Nu mijn vraag. Na wat op Google gekeken te hebben, is het mij niet gelukt om een (gratis) stukje software te vinden waarmee ik twee mappen met elkaar kan vergelijken, en aan de hand van de verschillen in de gevonden bestanden een patch te maken.

Dus laat ik zeggen dat map A versie 1.0 is, en map B is versie 1.1 plus wat nieuwe bestand. Wat ik wil is een programma dat niet het hele bestand van B ziet als een nieuw bestand, maar kijkt waar het verschilt - mits dit mogelijk is. Sowieso een stukje software wat mij de verschillende bestanden kan vertellen zou ik al mooi vinden.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Om wat voor soort bestanden gaat het? Ik vind op google aardig wat dingen met simpele keywords?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35

TheVMaster

Moderator WOS
Eh....je zoekt (gratis) software waarmee je op bit-niveau files kunt vergelijken dat er dan eventueel eeh...een soort van delta-files gemaakt worden waarmee je dan eventueel versie 1 kunt updaten? 8)7 :?

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:30
TotalCommander is een aanrader.

Hier bovendien een lijstje van vergelijk-tools