ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
offtopic:
ik dacht dat je die er bij kreeg!
is dar niet zo? En waar kun ej die kopen/kun je die kiezen?
ik dacht dat je die er bij kreeg!
is dar niet zo? En waar kun ej die kopen/kun je die kiezen?
Ik woon dus in België en neem een abbonement bij wanadoo. Je kon via hun een modem kopen maar ik koop er liever zelf een.
Je kan ze in de sommige pc-winkels kopen en bij ons in belgacom-centra (alleen alcatels).
Je kan ze in de sommige pc-winkels kopen en bij ons in belgacom-centra (alleen alcatels).
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
je kan beter niet die usb nemen. Hij is niet slecht ofzo maar je hebt 2 abonnement soorten bij adsl dat snelle en de basic als je de basic neemt kan je kiezen tussen die usb en die andere als je het snelle abbo neemt dan kan je die usb niet meer gebruiken dus die is ook sneller. en als je later bijvoorbeeld over wilt stappen op het snelle abbo dan moet je weer een ander modem aanschaffen.....
eeeeh hallo, LEES ff voordat je iets opschrijft, hij woont in Belgie, waar het anders geregeld is
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Denk je nou echt dat het daar zo anders is
ik denk het niet jo!
de providers enzo maa die reden die ik geef die geld daar ook mijn oom woont toevallig in belgie vandaar
ik denk het niet jo!
de providers enzo maa die reden die ik geef die geld daar ook mijn oom woont toevallig in belgie vandaar
Dit had geloof ik te maken met het feit dat je bij de fast versie van adsl je meerdere ips krijgt, en de usb software kon dat ofzo nog niet, de netwerk kaart versie was geen probleem, usb kan iets van 1.1 mb/s dus snel genoeg voor elk adsl abbo van dit momentOp zondag 04 maart 2001 21:34 schreef thomastvd het volgende:
je kan beter niet die usb nemen. Hij is niet slecht ofzo maar je hebt 2 abonnement soorten bij adsl dat snelle en de basic als je de basic neemt kan je kiezen tussen die usb en die andere als je het snelle abbo neemt dan kan je die usb niet meer gebruiken dus die is ook sneller. en als je later bijvoorbeeld over wilt stappen op het snelle abbo dan moet je weer een ander modem aanschaffen.....
Ook in nederlang krijg je hem er niet altijd bij.. WEL bij mxstream, maar dat is (gelukkig) niet meer de enige aanbieder in de lage landen..
Wat dacht je van cistron ? Die gaan er van uit dat je hem zelf heb, en eventueel kan je hem los kopen..
Wat dacht je van cistron ? Die gaan er van uit dat je hem zelf heb, en eventueel kan je hem los kopen..
De Alcatel SpeedTouch Home, dia kan je namelijk upgraden naar de Pro versie (wel die ouwe nemen dus) wij hebben sinds kort op het bedrijf 2 adsl lijnen, en ik heb beide SpeedTouch Home modems ge-upgrade naar de Pro versies (no problemo's) veel makkelijker te installeren onder Linux 
die SpeedTouch Home is dus de ethernet versie.
en whatever you do, koop GEEN usb versie! (want via netwerk is leuker)
ps. ik woon in NL
die SpeedTouch Home is dus de ethernet versie.
en whatever you do, koop GEEN usb versie! (want via netwerk is leuker)
ps. ik woon in NL
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
in nederland KOOP je ook je modem hoor...
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Zo, heb jij al 126 apparaten op je USB aangeslotenOp dinsdag 20 november 2001 16:01 schreef Sjah het volgende:
ik zou geen usb omdat ik maar 1 usb poort vrij heb, en wel 4 pci's vrij..
niet iedereen gaat er een paar USB hubs voor kopen
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Weetje nog wat t idee achter usb was? Je kocht een usb keyboard die je in je mobo stopt, en op t keyboard zit weer een usb hub waarop je de muis aansloot, vervolgens sluit op de muis je cam aan, enzo maak je een ketting tot max. 126 apparaten. Ik heb nog nooit zulke apparaten gezien(met een hub erop dus)Op dinsdag 20 november 2001 16:04 schreef Straat het volgende:
[..]
Zo, heb jij al 126 apparaten op je USB aangesloten
Tevens haat ik losse usb-hubs
Verwijderd
Ik heb zelf een paar maanden ADSL met de USB modem gehad. Ik had toen winME. Met de nieuwste drivers nooit geen problemen mee gehad.
Voordelen:
Kost je geen PCI slot of ruimte in je kast.
Gemakkelijk aan te sluiten op je USB poort.
Goedkoper dan de ethernet modem.
Nadelen:
Zorg dat het ding uit zicht ligt, hij ziet er namelijk niet echt mooi uit.
Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Voordelen:
Nadelen:
[mierenneukmode]continu problemen gehad dus :)[/mierenneukmode]marcell:nooit geen problemen
Verwijderd
Zijn er uberhaupt mensen die f 175,00 per maand neertellen voor een snellere adsl-abbo dan?Op zondag 04 maart 2001 21:34 schreef thomastvd het volgende:
Verwijderd
Hij is wel leuk voor de kinderenOp dinsdag 20 november 2001 16:41 schreef marcell het volgende:
Ik heb zelf een paar maanden ADSL met de USB modem gehad. Ik had toen winME. Met de nieuwste drivers nooit geen problemen mee gehad.
Voordelen:
Nadelen:
Ik heb een LG flatron 915FT+ monitor en dit ding heeft o.a. zo'n hub (4 aansluitpunten). Ideaal, met name voor de kabel van mijn digitale camera (die is niet zo lang, anders mot ik met het ding onder het bureau gaan liggen om 'm op mijn PC aan te sluitenOp dinsdag 20 november 2001 16:27 schreef Sjah het volgende:
[..]
Weetje nog wat t idee achter usb was? Je kocht een usb keyboard die je in je mobo stopt, en op t keyboard zit weer een usb hub waarop je de muis aansloot, vervolgens sluit op de muis je cam aan, enzo maak je een ketting tot max. 126 apparaten. Ik heb nog nooit zulke apparaten gezien(met een hub erop dus)
Tevens haat ik losse usb-hubs
Pagina: 1