Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoRDozZzz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 22:25
Een vriend van mij heeft een iPhone 3GS 32GB Black via Marktplaats gekocht en 5 maanden gebruikt zonder problemen. We hebben het niet over een Nederlandse iPhone, maar een Engelse en hij heeft hem gejailbreakt. Hij heeft hiervoor geen bon en de vraag is dus ook of hij hier iets mee aankan bij Apple ?

Versie 3.0.1 was erop geïnstalleerd en gejailbreakt met ultrasn0w. Alhoewel hij gejailbreakt was, wilde hij updaten via iTunes en de iPhone was dus verbonden dmv de usb-kabel, hij stond dus onder stroom en had sowieso nog 60% accu.

Tijdens het installeren naar 3.1 kwam er opeens een bericht: Bezig met het controleren van software en gelijk daarna kwam er: De volgende fout is opgetreden.De iPhone is nu helemaal zwart en doet helemaal niets het meer. Het kan dus ook geen lege accu zijn, voor de zekerheid heb ik hem in de oplader gehangen maar het blijft zwart. Wat ook niet meer werkt is de HOME+ON/OFF button 30 sec ingedrukt houden. En nog iets dat niet meer werkt is de losse iphone en dan Home-button ingedrukt houden, en vervolgens de usb kabel er in om in recovery/DFU-mode te komen.

Heeft iemand tips what to do ? Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07 21:20
je moet ook home + on / off 30 sec en dan nog de home 10 sec doen (beter doe je dat als hij aangesloten is), of begrijp ik je verkeerd?

[ Voor 18% gewijzigd door jaspara op 05-11-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je al via itunesherstellen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07 21:20
Dan moet hij de iPhone eerst in DFU mode zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoRDozZzz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 22:25
nee werkt allemaal niet. maar 't is inmiddels al gelukt hij had 'm uit elkaar gehaald en de batterij er opnieuw in gedaan. topic kan dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
topics gaan dicht als ze de verkeerde kant opgaan, niet als de vraag beantwoord is of het probleem opgelost.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Pagina: 1