Toon posts:

[Help] Acer Aspire 5715z wil niet verder opstarten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes,

Ik heb hier een Acer Aspire 5715z laptop staan die zichzelf afsluit na ongeveer drie tot vijf seconden nadat ik hem opstart. Gedurende deze periode springt het beeld niet aan en kan ik het CD/DVD-laatje niet open of dicht doen. Het power lampje brandt gewoon terwijl hij opstart. Ik weet niet precies wat ik hiermee aanmoet en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt voor de hulp! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Kan je in de bios komen, daar kan je je temps bekijken.
Misschien wordt hij te warm en is er een fan stuk/verstopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan helaas niet in de bios komen omdat hij zichzelf weer snel afsluit, maar ik zal eens kijken naar de fan.

EDIT: De fan draait als een zonnetje. (Tenminste voor de 5 seconden dat de laptop aanstaat :P)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:58
Je krijgt ook geen beeld op een externe monitor? Branden er verder nog meer lampjes zoals hdd activiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GENETX schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:52:
Je krijgt ook geen beeld op een externe monitor? Branden er verder nog meer lampjes zoals hdd activiteit?
Ik heb het al eerder geprobeerd op een externe monitor, maar toen kreeg ik helaas geen beeld en voor zover ik kan zien heb ik geen HD lichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dan kan de hdd niet stuk zijn, dan moet je ook in de bios kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien was ik een beetje onduidelijk in de OP. Gedurende de 5 seconden dat de laptop aanstaat kan ik A] niks doen en B] is het beeld zwart. Hij slaat gewoon af na 5 seconden met een prachtig zwart scherm.

• robkuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11-2009
Ik heb hetzelfde probleem, met een Acer aspire 7000WSMI.
Het HDD indicator lampje gaat knipperen, net zoals de aanknop zodra je de laptop inschakeld.
Verder voert hij niets uit, start niet op, sluit niet af, beeld blijft zwart. De hade schijf hoor je wel draaien.

Ook ik weet niet wat ik hiermee aan moet.
Hij is 3 jaar oud, en ik heb de winkel mijn probleem uitgelegd.
Zij zeggen dat het het moederbord is. Misschien hier andere meningen of oplossingen?
Pagina: 1