Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

resolutie cod4 verkeerd ingesteld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net iets lopen veranderen in de options van cod4 mp. Nu staat er op het beeldscherm als ik cod start 'ingang niet ondersteund'. Ik heb al van alles gebropeerd maar niks lukt. Wat moet ik doen?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:34

M2M

medicijnman

zoek het bestand op waar de instellingen staan (my documents folder, of de game-map zelf). Maak een backup van dat bestand, verwijder het en start het spel opnieuw. Kans is zeer groot dat je dan met default instellingen zit, maarja.

Eventueel het bestand editen naar een geschikte resolutie en refresh rate (60 Hz op jouw desktop resolutie wordt nagenoeg altijd geaccepteerd door monitoren. )

-_-

Verwijderd

Topicstarter
M2M schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:25:
zoek het bestand op waar de instellingen staan (my documents folder, of de game-map zelf). Maak een backup van dat bestand, verwijder het en start het spel opnieuw. Kans is zeer groot dat je dan met default instellingen zit, maarja.

Eventueel het bestand editen naar een geschikte resolutie en refresh rate (60 Hz op jouw desktop resolutie wordt nagenoeg altijd geaccepteerd door monitoren. )
bedankt voor je snelle reactie maar kom er nog niet echt uit. Nu weet ik het weer m'n refresh rate had ik inderdaad op z'n hoogst gezet.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de map al vervangen met vorige versie. Krijg hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik hem ook gewoon opnieuw kunnen installeren? En dat de mat players kopiereren en later weer terug zetten?

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Als je bij players folder gewoon even config_mp.cfg en config.cfg weggooit dan gaat terug naar default settings. Misschien kan dit je helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ryuku schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:59:
Als je bij players folder gewoon even config_mp.cfg en config.cfg weggooit dan gaat terug naar default settings. Misschien kan dit je helpen.
Ok heel erg bedankt :*) Nu hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen. Dit is wat ik zocht.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien ook hoe je terug gaat naar je default settings bij nfs undercover?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 16:16
Waarschijnlijk een soortgelijke manier. Of even je savegame veiligstellen op een andere plek en NFS opnieuw installeren

Verwijderd

Topicstarter
ShitHappens schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:46:
Waarschijnlijk een soortgelijke manier. Of even je savegame veiligstellen op een andere plek en NFS opnieuw installeren
ok zal ik proberen
Pagina: 1