Godverdommese @homo's hebben ze me nu een ander IP-adres gegeven. mijn bekende FTP-server (snik) hier heel Kerkrade is van de 213.xxx.xxx.xxx reeks naar 212.xxx.xxx.xxx reeks gegaan
afgelopen zijn bedoel jeOp zondag 04 maart 2001 19:42 schreef timeout het volgende:
DAT TERING GEVLOEK OP ZONDAG MOET NOU MAAR EENS KLAAR ZIJN
Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United
Dan deel je ipv je ip toch gewoon je domeinnaam uit, die blijft hetzelfde
CCxxxx-a.plaats1.provincie.nl.home.com
CCxxxx-a.plaats1.provincie.nl.home.com
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
FUCK ET @HOME en ook die lage pings en dan nu dit, echt niet funny hoor, mijn grote arme FTP-server, geen visitors, en mijn CS-server helemaal plat. heb nu wel 50K/sec upstream
weet niet hoe het kan, maar zolang het loopt heb ik geluk gehad, zullen ze binnenkort wel weer fixen, maar ja.
Hallo,
Ik woon ook in kerkrade en ik heb nu ook een ander ip adresju
Klote @home, d/l is nu ook langzamer, eerst haalde ik makkelijk 500 KB/sec, nu hangt ie zowat vast bij de 380 kB/sec
Dat uppen van jou lukt mij wel niet.. nog steeds 16 kB max...
Pings zijn +/- hetzelfde... op demon.nl haal ik nog steeds 30~60 ping.
Oh well,
Alles is beter dan dat kanker sjelloow, oh boy wat een klote provider is dat... (heb het gezien bij een vriend die woont in helmond)
Unique
BTW: Waar slaat dat "bekende ftp van mij" nu eigenlijk op??? ik ken je ftp niet eens en ik woon een paar km (of meter
) van je af...
Ik woon ook in kerkrade en ik heb nu ook een ander ip adresju
Klote @home, d/l is nu ook langzamer, eerst haalde ik makkelijk 500 KB/sec, nu hangt ie zowat vast bij de 380 kB/sec
Dat uppen van jou lukt mij wel niet.. nog steeds 16 kB max...
Pings zijn +/- hetzelfde... op demon.nl haal ik nog steeds 30~60 ping.
Oh well,
Alles is beter dan dat kanker sjelloow, oh boy wat een klote provider is dat... (heb het gezien bij een vriend die woont in helmond)
Unique
BTW: Waar slaat dat "bekende ftp van mij" nu eigenlijk op??? ik ken je ftp niet eens en ik woon een paar km (of meter
Daarvoor bestaan er redirect urls voor FTP's... dyndns of dynip of dhx.org of wat weet ik ervan.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Waarom zeur je nu dat je IP veranderd is dan?
@home zegt toch dat hij dynamic is?
Bovendien hebben ze niet echt boodschap aan het feit dat je FTP-server nu problemen heeft. Volgens mij was dat ook niet echt toegestaan...
Dit is net zoiets als een inbreker die klaagt dat de deuren tegenwoordig zo moeilijk open te breken zijn...
Sorry hoor, maar je doet al iets illegaals en dan mag je nu eenmaal niet klagen.
Niet dat ik FTP-servers afkeur natuurlijk...
@home zegt toch dat hij dynamic is?
Bovendien hebben ze niet echt boodschap aan het feit dat je FTP-server nu problemen heeft. Volgens mij was dat ook niet echt toegestaan...
Dit is net zoiets als een inbreker die klaagt dat de deuren tegenwoordig zo moeilijk open te breken zijn...
Sorry hoor, maar je doet al iets illegaals en dan mag je nu eenmaal niet klagen.
Niet dat ik FTP-servers afkeur natuurlijk...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Hier mogen FTP-servers wel
maar zoals al eerder gemeld werd, de IP-adres wijziging heeft ook een downstream halvering met zich meegebracht, en mijn upstream is van 16K/sec gelocked naar 50K/sec gelocked gegaan
Pagina: 1