Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^

Hoezo geen kloon. Ik weet niet als je de specs al hebt bekeken, maar deze zijn echt helemaal hetzelfde.
Ook het uiterlijk is helemaal hetzelfde.

En qua software: Ze draaien allebij Android ...

Kan je even uitleggen hoe je er bij komt dat dit toch geen kloon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Precies, het is een exacte kopie, de 1.6 update van GM werkt zelfs op de N21! En verder vindt ik de specs helemaal niet tegenvallen voor een mid-low range smartphone. En de prijs zal zeker goed zijn als Sciphone er een kopie van maakt :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:05:
^^

Hoezo geen kloon. Ik weet niet als je de specs al hebt bekeken, maar deze zijn echt helemaal hetzelfde.
Ook het uiterlijk is helemaal hetzelfde.

En qua software: Ze draaien allebij Android ...

Kan je even uitleggen hoe je er bij komt dat dit toch geen kloon is?
Ik denk dat het geen kloon is omdat ik het vermoeden heb dat ze uit de zelfde fabriek komen en er niets nagemaakt wordt maar alleen een andere verpakking en een modificatie in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ik weet dat Sciphone zelf geen fabriek heeft, maar de cect-fabriek gebruikt, dus dat zou best kunnen. Je had niet helemaal duidelijk gemaakt dat je dat bedoelde. Maar als GM dit weet, kunnen ze dit toch niet toestaan? Er zit volgens mij helemaal geen mod in de software, of bedoel je het bootscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
thijsje66 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:50:
Ik weet dat Sciphone zelf geen fabriek heeft, maar de cect-fabriek gebruikt, dus dat zou best kunnen. Je had niet helemaal duidelijk gemaakt dat je dat bedoelde. Maar als GM dit weet, kunnen ze dit toch niet toestaan? Er zit volgens mij helemaal geen mod in de software, of bedoel je het bootscreen?
Ik bedoel dat zowel Sciphone als GM het zelfde product uit de zelfde fabriek gehaald hebben.
Sciphone is er 3 weken mee bezig geweest om er softwarematig iets mee te doen maar GM 3 maanden en heeft een veel completer product afgeleverd met een veel betere aftersales.
Dat is vlgns mij het het verschil maar zonder tweakers zou ik een HTC toestel hebben en dan nog iets voor mijn werk.

De n21 werd afgeleverd met maar 2 talen Engels en sim Chinees zonder radio en er zullen best meer dingen zijn maar ik heb nooit een GM in mijn handen gehad

[ Voor 9% gewijzigd door PaulAM op 05-01-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn dan de verschillen tussen de SciPhone en de GM? Betere accuduur omdat de software geoptimaliseerd is, of wat moet ik er mij bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ik begrijp het een beetje, maar volgens mij klopt het niet echt. Ik probeer GM en Sciphone nu allebei te overtuigen om mij een review exemplaar te sturen van de N21 en DSTL1. Dan kan ik de verschillen eens goed bekijken.
Ik heb er trouwens (opnieuw) een stuk over geschreven in mijn tweakblog, en het klopte: ze komen uit dezelfde fabriek.

PS: op de Sciphone site staat nog niets over een nieuwe telefoon

PS2: is het menu van de N21 in het NL? Ik heb een klant die dit vraagt.

[ Voor 29% gewijzigd door thijsje66 op 06-01-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^
Als je de N21 flasht met de software die te vinden is op het xda-forum (v1.2.0), dan wel ja.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgerry300
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-02 22:51
thijsje66 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:18:
Ik begrijp het een beetje, maar volgens mij klopt het niet echt. Ik probeer GM en Sciphone nu allebei te overtuigen om mij een review exemplaar te sturen van de N21 en DSTL1. Dan kan ik de verschillen eens goed bekijken.
Ik heb er trouwens (opnieuw) een stuk over geschreven in mijn tweakblog, en het klopte: ze komen uit dezelfde fabriek.

PS: op de Sciphone site staat nog niets over een nieuwe telefoon

PS2: is het menu van de N21 in het NL? Ik heb een klant die dit vraagt.
zoals rubinski (mijn klasgenoot XD) zegt: het nederlands menu is beschikbaar als je flashed met de unofficial 1.2.0 patch van het xda forum, anders niet! en voor zij die de android-market willen gebruiken moeten ze de google-patch 1.1.0 (ook van het xda-forum) ook via de recovery over de unofficial 1.2.0 flashen en een factory reset doen.

[ Voor 11% gewijzigd door djgerry300 op 07-01-2010 14:22 . Reden: extra text ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Sciphone N21 afgelopen vrijdag binnen gekregen. Op zich werkt alles prima. Heb vrijdag direct 1.6 er zonder problemen op kunnen zetten.

Wat ik alleen niet voor elkaar krijg is om op internet te komen. Mijn provider is Telfort. Ik heb diverse sites gevonden met instellingen, maar tot dusver nog niet aan de praat gekregen.

Weet iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Kijk hier eens na http://www.telfort.nl/mij...m/instellingen/handmatig/

Het lijkt heel veel op de T-Mobile instellingen die ik wel werkend heb.
Alleen moest ik voor autorisatie PAP gebruiken.

Ik zoek een verloopstekker met microfoon naar 3,5 mm zodat ik mijn eigen doppen kan gebruiken. De bijgeleverde headset is al stuk en de doppen zaten ook al niet lekker.
Ik heb een HTC verloopstekker gekocht, (ook micro usb) maar dat werkt dus niet.
Wie heeft een oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook al naar gekeken. Het net ook mijn 2e simkaart proberen in te stellen (Vodafone). Maar ook hier krijg ik geen netwerkverbinding?! Elke keer als ik de browser opstart krijg ik de melding: 'Geen netwerkverbinding'.

Ik heb zowel van Telfort als Vodafone de APN's ingevuld. Maar ik heb het idee dat er niet eens geprobeerd wordt een verbinding te maken.

Zie ik iets over het hoofd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:43:
Heb ik ook al naar gekeken. Het net ook mijn 2e simkaart proberen in te stellen (Vodafone). Maar ook hier krijg ik geen netwerkverbinding?! Elke keer als ik de browser opstart krijg ik de melding: 'Geen netwerkverbinding'.

Ik heb zowel van Telfort als Vodafone de APN's ingevuld. Maar ik heb het idee dat er niet eens geprobeerd wordt een verbinding te maken.

Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Instellingen opslaan misschien of data roaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is het ook niet. Snap er helemaal niets van! :(

Als je normaal gesproken de browser opent behoort je tel toch verbinding te gaan maken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Ik heb nog meer Chinese android toestellen gevonden.
http://www.tradetang.com/promotion/cellphone/android.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Die X2 lijkt wel verdacht veel op de N21.
Kloon van een kloon :P
De Brava ziet er wel goed uit, een eenvoudig design. Dat zou wel eens mijn telefoon kunnen worden...

Meer info erover:
http://www.androphones.com/Amico-Brava-android-phone-33.html

[ Voor 19% gewijzigd door thijsje66 op 17-01-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook updaten naar Android 2 met de Sciphone 21
En hoe zijn de ervaringen tot nu toe met dit toestel.
Dutch-cowboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ik heb op internet niets gevonden over een update naar android 2.0
Voor ervaringen kun je dit topic doorlezen, er staan over het algemeen goede ervaringen in, alleen schijnen de widgets het niet helemaal te doen (halve tekst op het scherm)

Staat er trouwens Sciphone ergens op de voorkant? Op de sciphone site staan alleen maar gefotosoepte plaatjes van de DSTL1

edit: Hé, in de TS staan filmpjes van de X2, waarnaar iemand een link had geplaatst ;)
Naja, dan maar hopen dat ze echt identiek zijn...

edit2: het thijsje66 in "Het algemene GM Cosmos topic" is geopend

[ Voor 24% gewijzigd door thijsje66 op 19-01-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dit valt bij ons gewoon onder spam, en is derhalve niet toegestaan.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 26-01-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Je moet je natuurlijk afvragen in hoeverre dit waar kan zijn.

Het zou best een grote partij kunnen zijn, maar als er al standaard 1.6 op staat betekent het dat
  • de doos dus al open is geweest,
  • of dat hij liegt.
  • Of dat hij ze tweedehands heeft,
  • of dat hij een kloon heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, met zo'n mensen moet je oppassen. Onlangs had ik bijna een iPhone 3GS 32GB gekocht bij een zekere Janos Miklos uit Hongarije.
De betaling kon via een speciaal systeem van ebay verlopen zodat hij zijn geld pas kreeg wanneer ik de gsm binnenkreeg en goedkeurde ...

Ik controleerde dit dan maar, en het bleek dus pure oplichterij ...
Mee opletten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging hier om een grote zaak waar ik ook in de jaren dat ik China woonde en werkte zaken mee deed en die 100% betrouwbaar was naar mij toe. De posting is verwijderd maar bij deze zaak is alles 100% OK en betrouwbaar..
Ik wacht even tot ze de Cosmos hebben en bestel die dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:28:
Je moet je natuurlijk afvragen in hoeverre dit waar kan zijn.

Het zou best een grote partij kunnen zijn, maar als er al standaard 1.6 op staat betekent het dat
  • de doos dus al open is geweest,
  • of dat hij liegt.
  • Of dat hij ze tweedehands heeft,
  • of dat hij een kloon heeft
Volgens mij vergeet je de mogelijkheid dat alles OK is en zij iets hebben wat jij nog niet wist.............
Alle mogelijkheden die je noemt gaan uit van een negatieve kijk op Chinese verkopers en dan in een forum waar toch vrij positief geschreven wordt over dit Chinese toestel en waar verder ongeveer 80% van alle telefoons in China gemaakt worden.
Ik heb 3 jaar in China gewoond en doe er nog zaken en vraag me af waar jij je vooroordeel vandaan haalt; mijn oordeel is tenminste gebaseerd op ervaring ( echt niet allemaal positief maar ik zie te vaak opmerkingen die niet echt onderbouwd zijn )

Ik kreeg net een berichtje dat mijn leverancier morgen zal proberen een screenshot van hun N21 te sturen waarop de Android Versie zichtbaar is ( en nu niet zeuren dat het gephotoshopt is he ............)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 14:30 . Reden: Nieuwe informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
^^ ^^

Natuurlijk zeg ik niet dat alles uit China onbetrouwbaar is, inclusief leveranciers, maar wel dat er leveranciers zijn die je gewoon oplichten. Ik wist niet dat jij in China hebt gewoond, dus daar relaties hebt. Ik wacht (met smart :) ) op jouw eerste Cosmos, en ik zal zeker graag live foto's/filmpjes van de N21 en de Cosmos zien!
Kan je me er dan misschien één lenen zodat ik hem kan reviewen?

Oh, en je kan ook dingen toevoegen in je post, om dubbelposten tegen te gaan, misschien een handige tip.

[ Voor 22% gewijzigd door thijsje66 op 27-01-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:09

Zewatanejo

Fine Thanks!

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:26:
[...]
Ik heb 3 jaar in China gewoond en doe er nog zaken en vraag me af waar jij je vooroordeel vandaan haalt;
Het feit dat dit een zin is uit je derde post op GoT speelt wellicht een rol. ;)
Voor mij geldt ook: Eerst zien dan geloven.

[ Voor 5% gewijzigd door Zewatanejo op 27-01-2010 17:17 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Zewatanejo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:16:
[...]

Het feit dat dit een zin is uit je derde post op GoT speelt wellicht een rol. ;)
Voor mij geldt ook: Eerst zien dan geloven.
Klopt, en je mensen zonder Usericon zijn ook meestal nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam hier terecht omdat ik de N21 aangeboden kreeg en wat info wilde. Ik wist niet dat om serieus genomen te worden een plaatje aan mijn profiel moest toevoegen.................. Verder was mijn opmerking over wonen in China alleen ter verduidelijking van mijn kennis van de markt in China en niet om indruk te maken want dan heb ik wel betere dingen te melden.
Jammer dat op een leuk forum je toch weer moet uitkijken met wat je schrijft hoe onschuldig en welwillend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ach ja, zo serieus moet je het ook weer niet nemen. We nemen je best serieus, maar het staat beter als je een Usericon hebt. Gewoon omdat het er leuk uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshot van in China verkochte N21 met Nederlandse taal en STANDAARD Android V1.6 zoals eerder beloofd.

Afbeeldingslocatie: http://i816.photobucket.com/albums/zz85/Pootao_2010/N21-versie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Mooi zo, die gaat in de TS :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:40:
Screenshot van in China verkochte N21 met Nederlandse taal en STANDAARD Android V1.6 zoals eerder beloofd.

[afbeelding]
Hoe zie je dat het hier om een Nederlandstalige versie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het omdat mijn contact me altijd verteld wat ik koop; mogelijk is het ook een goed idee dat je je eens afvraagt of deze foto wel van een Chinese verkoper komt .........................................

Sorry maar genoeg geneuzel, ik heb wel wat beters te doen als dingen hier te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, sorry hoor. Ik vroeg het maar. Je hebt niks te bewijzen, ik zit hier ook alleen voor de interesse ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgerry300
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-02 22:51
Wat wel opvalt aan de N21's zijn dat de schermen niet 100% capacitief zijn!
Een gewoon pennetje zou op echte capacitieve schermen niet werken, wat bij N21 dus wel werkt.

Maar toch blijft het een geweldig speelgoedje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Je bedoelt 100 % niet capacitief zijn.

@Pootao
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:40:

[afbeelding]
Ik had gelijk, het is waarschijnlijk een kloon! Kijk eens bij model, daar staat X2, en kijk dan naar deze link

edit: FF googlen naar Chinese Androids = http://www.androidauthori...-designed-to-run-android/

[ Voor 11% gewijzigd door thijsje66 op 29-01-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Beste Thijs hoevaak moet ik je nog vertellen dat het geen kloons zijn maar dat ze uit een en de zelfde http://www.yuhuatel.com/english/index.php fabriek komen die zelfs de software verzorgd.Er word zelfs gezegd dat android 2.0 komt maar dat dat geen prioriteit heeft
Er is zelfs een 3e of 4e "kloon" voor de Russische markt met een andere naam.

[ Voor 6% gewijzigd door PaulAM op 01-02-2010 15:51 . Reden: naam en link naar de fabriek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Paul

Ze snappen niet dat als je maar genoeg besteld je ook telefoons uit deze fabrieken kunt kopen met je eigen naam erop maar dat ze allemaal hetzelfde zijn. Ik heb het met andere producten meegemaakt dat de officiële merk producten gewoon "door de voordeur" de fabriek verlieten en de knock off producten met andere namen ( of zelfs de originele naam), maar B kwaliteit die eigenlijk afgekeurd waren, "door de achterdeur" de fabriek verlieten.

Vriendelijke groet

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2010 14:45 . Reden: fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Oh ja, ff vergeten. Heb er ook nog eens een stukje over geschreven in m'n blog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Thijsje66

En dan even een niet bestaande webwinkel weghalen uit je profiel en eindeloze onzin over wat Chinezen met elkaar bespreken op je blog verwijderen en je hebt de zaak weer op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ho, hij bestaat wel, ik verkoop alleen geen dingen meer :)
En over mijn blog: Dat bepaal ik zelf wel...
zullen we weer on-topic gaan?

edit:
http://www.yuhuatel.com/english/x2cdma.php
Da's een mooie versie van de DSTL1, met google market. Er staat alleen niet op welke Android versie erop staat, maar ik denk 1.6
Sorry, misschien heb je dan ook wel gelijk...
Ook nog een digitaal kompas, gps, zozo, als dat allemaal klopt is het toch wel een héél mooi ding :)

edit2:
Wikipedia: List of Android devices
daar staat de N21 ook op als een rebranded Yuhua X2 met android 1.6 :)

[ Voor 83% gewijzigd door thijsje66 op 01-02-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die X2 uit de url hierboven is inderdaad wel aantrekkelijk als budget android telefoon. Wordt die al ergens verkocht?

edit:
Ow, wel een beetje jammer van alleen CDMA

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel zou deze dan gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Waar is nog een Sciphone N21 te koop? Alle mij bekende verkopers hebben er geen meer in hun winkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In China is bijna alles al gesloten in verband met het Chinese nieuwjaar op 14 februari. Verzenden vanaf daar ligt ook bijna stil. Aanvoer naar winkels in Europa ligt ook zo goed als stil dus vrees dat het even wachten wordt.
Een mogelijkheid die er is om voor een redelijke prijs te kopen is www.taobao.com waar veel Chinezen zelf kopen en waar met wat geluk je een verkoper vind die Engels spreekt en die per EMS opstuurt. Is in Ieder geval goedkoper als eBay USA waar ze ook vanuit Hongkong worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Heb mijn webwinkel alweer geopend. Neem maar ff contact op als je hem wil, dan zeg ik wat een goede site is. Of beter: stuur een dm naar Pootao
http://www.knowyourmobile...ready_to_be_released.html

Ik kan nergens op internet een winkel vinden waar ze yuhua telefoons verkopen.
@Pootao
Kan jij misschien aan je leverancier vragen of hij een winkel weet waar ze yuhua telefoons verkopen?

[ Voor 50% gewijzigd door thijsje66 op 02-02-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:46:
Die X2 uit de url hierboven is inderdaad wel aantrekkelijk als budget android telefoon. Wordt die al ergens verkocht?

edit:
Ow, wel een beetje jammer van alleen CDMA
Zelfs in China nog niet tegen gekomen.(taobao)

[ Voor 0% gewijzigd door PaulAM op 02-02-2010 20:45 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Google kwam ik op dit topic over de N21.

Vorige week met de fabrikant van dit toestel om tafel gezeten in China, productie van de N21 (X2-DSTL1) is reeds gestopt omdat de profits te laag waren. Men gaat nu zich weer richten op low-end GSM`s waar men veel betere marges haalt.

Erg jammer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:57:
In China is bijna alles al gesloten in verband met het Chinese nieuwjaar op 14 februari. Verzenden vanaf daar ligt ook bijna stil. Aanvoer naar winkels in Europa ligt ook zo goed als stil dus vrees dat het even wachten wordt.
Een mogelijkheid die er is om voor een redelijke prijs te kopen is www.taobao.com waar veel Chinezen zelf kopen en waar met wat geluk je een verkoper vind die Engels spreekt en die per EMS opstuurt. Is in Ieder geval goedkoper als eBay USA waar ze ook vanuit Hongkong worden aangeboden.
Op toabao zijn er nog genoeg maar voor de westerse markt heb ik het idee dat het Sciphone N 21 aan het opdrogen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen contact opnemen met mijn relaties en zien wat ik kan doen. Ik denk ( zonder hier zelf aan te verdienen !!!!!! ) dat het slim is om te inventariseren hoeveel telefoons er gezocht worden en ik zal dan proberen zaken te regelen en hier een link naar mijn kennissen te plaatsen zodat iedereen direct kan kopen van mijn relaties maar wel zo dat ze weten dat het via deze site komt zodat we kwantumkorting kunnen regelen. Nogmaals hou er rekening mee dat het Chinese Nieuwjaar zaken echt heel erg vertraagd !

Hoop dat dit nuttig is en anders stuur me een berichtje en ik reageer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Thijsje

http://www.yuhuatel.com/english/x2cdma.php
Da's een mooie versie van de DSTL1, met google market. Er staat alleen niet op welke Android versie erop staat, maar ik denk 1.6
Sorry, misschien heb je dan ook wel gelijk...
Ook nog een digitaal kompas, gps, zozo, als dat allemaal klopt is het toch wel een héél mooi ding :)

Een link naar een CDMA toestel lijkt me voor hier niet echt nuttig ......................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
wtf? Op die pagina staan gewoon de specs daarvan, puur om te laten zien dat ze een gepimpte n21 hebben.
En ik zeg dat je gelijk hebt.
Zullen we nou ALSJEBLIEFT weer On-Topic gaan?

[ Voor 57% gewijzigd door thijsje66 op 03-02-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aangeboden om telefoons te regelen dus was weer helemaal bij de les, alleen niemand schijnt N21 telefoons te willen hebben. Ik ben dus netjes On-topic ............... Zou je overigens uitspraken als wtf tegen je vriendjes willen gebruiken en niet tegen mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds interesse hoor!

En doe eens even lief tegen elkaar O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:34:
Ik heb nog steeds interesse hoor!

En doe eens even lief tegen elkaar O+.
Zal ik doen :)
En waar was je dan van plan om hem te gaan kopen? Niet bij mij, want ik doe dat niet meer.
Koop hem bij Pootao. En update hem dan naar 1.6, als je slim bent.
En zou je (voor in de TS) een review willen schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf wacht ik op de N1, deze wil ik meer als speeltje / mobiel voor m'n vriendin. Maar mocht het zo ver komen dat ik hem koop, dan schrijf ik wel een review.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Dank je. Die N1 is ook zeker mooi, vooral nu ze er officiëel multitouch op hebben gegooid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid; ik verkoop geen telefoons en wil hier ook geen handel drijven. Ik heb een vriend in China die alles kan regelen en ik heb hem gevraagd screenshots en foto's te regelen zodat ik die hier kan plaatsen. Als die binnen zijn en je bent overtuigd via de foto's en de prijs dan kun je via een link die ik hier zal plaatsen rechtstreeks bij Randy kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droevig nieuws.......... ook in China is de telefoon tot ongeveer 21 februari niet meer te koop ( tenminste niet bij mensen die ik persoonlijk ken ) Ik heb na 3 jaar in China gewoond en gewerkt te hebben geleerd geen zaken doen met mensen die ik niet ken dus het wordt wachten................. Het spijt me maar ik weet dat ondanks de berichten dat ze niet meer gemaakt zouden worden er nog wel telefoons te koop zijn na het Chinese Nieuw jaar en hou jullie op de hoogte !

Vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! We wachten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Worden ze niet meer gemaakt?!
Domme zet, ze verkochten best lekker dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen bevestiging gehad of ze nog gemaakt worden maar alles is nu dicht dus met een week of twee heb ik de informatie en zal alles hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Waarom is alles dan 2 weken dicht? Of lees ik dat nou verkeerd?
Toch wel fijn om zo'n insider in (nou ja, niet in) China te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:33:
Waarom is alles dan 2 weken dicht? Of lees ik dat nou verkeerd?
Omdat, zoals de poster boven je al zegt, waarschijnlijk vanwege het Chinese Nieuwjaar dat zeer binnenkort gevierd gaat worden? En het chinese nieuwjaar begint op de 1e dag van de nieuwe maand (14 februari) en duurt 15 dagen, dus 29 februari oid.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En 14 dagen voor die tijd begint iedereen al te reizen vanwege de grote afstanden dus vaak zijn bedrijven bijna een maand dicht................

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 20:53 . Reden: foutje...................... ]

Verwijderd

N21 net binnen, heb donut 1.6 er op staan. Perfect. Wifi werkt prima maar....: geen gprs via vodafone. Zelfde card in ander toestel werkt wel. er is wel gewoon verbinding, kan bellen sms etc. maar geen data. ook geen G teken bij signaal symbool. Wat kan ik nog doen....iemand een idee?
thx
Rudi

• PaulAM
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:03:
N21 net binnen, heb donut 1.6 er op staan. Perfect. Wifi werkt prima maar....: geen gprs via vodafone. Zelfde card in ander toestel werkt wel. er is wel gewoon verbinding, kan bellen sms etc. maar geen data. ook geen G teken bij signaal symbool. Wat kan ik nog doen....iemand een idee?
thx
Rudi
Dat is waarschijnlijk een kwestie van instellingen. Hier doet gprs het op het T-Mobile netwerk het gewoon goed.
Alhoewel ik dit het enige minpuntje vind van de N21. Het langzame internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alle instellingen al geprobeerd ben al een paar dagen zoet... :-( Maar dat werkt allemaal niet. Als ik in de root van de telefoon kom met #*#*4..... etc dan zie ik dat gprs niet verbonden is. Daar zijn meerdere instellingen te zien die ik niet kan aanpassen. Iemand die weet hoe je daar iets kunt veranderen? Thx
Verder heel tevreden over de N21, (wifi werkt gelukkig wel!) zoek nog een reserve batterij maar weet niet waar ik die moet zoeken. Op de officiële sites zijn ze niet (meer) te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-eviin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 14:22
Ik ben de laatste tijd mezelf aan het verdiepen in de android phones.
Nu zie ik dat ze (momenteel) de n21 niet meer aanbieden, ook niet direct vanaf de site van de manufacturer.
Daarentegen wel weer bijv. de sciphone g15, wat is het verschil tussen de n21 en deze telefoon. Ik weet dat het om een kloon versie gaat, maar draait deze wel de 1.6 versie en zijn er grote verschillen tussen de OS?

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
G15 heeft Apps via java, die altijd minder goed zijn dan Android
N21 heeft géén trackball, kan handig zijn
N21 heeft een veel snellere processor (624 MHz vs 208 MHz :P )
En je zal minder support hebben dan bij Android, mede omdat deze eigenlijk van GM is.
Geen front-camera (ok, geen must :) )
G15 heeft een groter scherm, ze claimen capacitief, maar daar geloof ik geen hol van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-eviin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 14:22
Ok, vrij groot verschil van snelheid bij de processor dus.
Jammer, hopen dat ze de n21 maar weer gaan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Mhu, mn n21 wordt niet herkend door windows.
Hoe ga ik nu mijn bestanden overzetten met een usb kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaulAM schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:49:
Mhu, mn n21 wordt niet herkend door windows.
Hoe ga ik nu mijn bestanden overzetten met een usb kabel?
SD kaart er uit halen en in een cardreader steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Of een driver zoeken? Alhoewel, het is natuurlijk geen veelvoorkomend toestel, maar misschien heeft GM wat voor je. Of koop dan een cardreader, zoals Rubinski al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Ik heb natuurlijk al een paar keer m'n sd kaartje uit mijn toestel gehaald om bv android 1.6 op het toestel te krijgen.
Maar het is wel zo handig om het via een usb kabeltje te doen, foto's, muziek en afspraken.
Ik ga nog wel verder zoeken.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Dat klopt, en ik raak ook steeds m'n ringtone kwijt als ik m'n geheugenkaart eruit haal. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de driver van General mobile DSTL1
Zie deze link http://www.generalmobile.com/index.asp?action=Android_Phones/DSTL1_support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Mijn leverancier in China heeft 100 N21 telefoons beschikbaar Ik weet niet of ik hier koop gegevens mag posten en anders stuur me een privébericht dan mail ik je website en email zodat je direct kunt kopen ( ik hoef hier niet aan te verdienen )

Vriendelijke groet en veel plezier met de N21 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Pootao, kan jouw leverancier ook losse batterijen en headsets leveren? Mijn headset was binnen 3 weken al stuk een een extra batterij is nooit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik er niet aan verdien plaats ik hier haar gegevens even zodat iedereen die iets wil direct kan kopen. Hoop dat dit niet illegaal is anders alvast mijn excuses ..................

Jenny Lam

Cwell International Co.,Ltd
Website:www.cwell-hk.com
Tel:+86 755-83773525 #803 Fax:+86 755-83773505

Email:jenny@cwell-hk.com
MSN: cwell003@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 11:15
Ik denk er ook aan om de n21 te kopen maar wat heb jij betaald om deze hier te krijgen? Ik zie dat hij aan $215 (157euro) verkocht wordt maar wat zijn de douane kosten enzo?

Heeft iemand de firmware van General Mobile getest op zijn n21? Is deze stabieler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt Jenny even mailen en je hebt precies de prijs .......................... Verzending per EMS en geen douane :-)

Vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 17:57
Hier op vooraad: http://www.scophone.com/product_4640.html
Maar kunnen alleen bedrijven daar bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien niet. Een vriend van mij bestelde daar reeds een N21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deregtx
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:42:
Normaal gezien niet. Een vriend van mij bestelde daar reeds een N21.
Ah mooi :)
Hoeveel invoeringskosten komen daar dan bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er geen idee van.
DjGerry300 weet dat. Hopen dat hij dit snel leest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ik heb hier iemand wiens WiFi niet automatisch verbind, en dikwijls mislukt. Weet iemand daar een oplossing voor, of hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deregtx
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:53:
Ik heb er geen idee van.
DjGerry300 weet dat. Hopen dat hij dit snel leest ;)
Volgens mij 17% extra aan invoerrechten, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voer veel in via EMS uit China maar nooit een BTW betaling hoeven doen ............. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinierius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:39
Ik heb mijn N21 ontvangen via mysciphoneshop.com
Helaas stopt het ding met funcioneren na 3 dagen: start helemaal niet meer op.
Ik heb al 5 berichten achtergelaten op de webshop voor een RMA maar geen reactie.

Iemand anders ervaringen met mysciphoneshop.com? Of tips om die RMA alsnog te pakken te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nu het nadeel van producten kopen in het buitenland. Zeker in landen zoals China kennen ze geen garantie ofzo, dus ik vrees dat je het zelf zal moeten oplossen ... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 11:15
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:00:
Je kunt Jenny even mailen en je hebt precies de prijs .......................... Verzending per EMS en geen douane :-)

Vriendelijke groet
Ik heb net gemaild en moet je raden wat ze zegt: "We are sorry that sciphone N21 is unavailable right now.The model might stop production from now on.
So we would like to introduce another one to you.It is our model No.PS-Magic G2"
Spijtig en ik denk dat deze PS Magic minder snel is :'(

Kan iemand zeggen wat de batterijduur is van de sciphone?
Iemand die een ander adres heeft waar ik deze kan bestellen?

[ Voor 86% gewijzigd door Kingskawn op 16-03-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_rulez
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 21:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_rulez
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 21:24
Op http://www.reviewfbi.com/crazypurchase-review vind je een review van die site.Heb daar nooit iets gekocht en ik weet niet of het betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Ik heb m'n N21 aan de wilgen gehangen.
De reden beperkte gebruikstijd, zeker als er bluetooth handsfree gebeld moet worden.
Daarnaast vind ik het gemis van G3 internet echt een minus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
@PaulAM
Voor hoeveel doe je hem weg? Of wil je hem ruilen tegen mijn LG Secret? Ik ben namelijk nog op zoek naar een Android telefoon omdat ik daarvoor aan het ontwikkelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Kick.
Sciphone heeft de N19 en de N21 van de site geschrapt.
http://www.mysciphone.com/pro5-1.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
Ik snap niet helemaal wat er met de Sciphone 21 is gebeurt na de upgrade naar android 1.6.
Zijn er nog gebruikers van deze Sciphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:27

Twazerty

AVCHDCoder developer

Echt jammer dat ik dit niet eerder heb gezien. Ik zoek mezelf kapot naar de Sciphone N21. Met heel veel moeite heb ik de General Mobile DSTL1 gevonden. Kosten: €285. Weet iemand of deze toestellen nog te krijgen zijn voor een andere prijs? Ik heb nu al Dual Sim in een goedkope chinese phone. Ik zou dolgraag android (1.6+) willen draaien in combinatie met dual sim.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
verkeerde topic

[ Voor 99% gewijzigd door Dembar op 06-08-2011 22:50 ]

Battletag Vakasha#2284

Pagina: 1 2 Laatste