Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoongoed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-04 17:14
Ik heb per ongeluk :( al mijn sms'jes en foto's gewist van mijn Nokia n82 via de applicatie Lifeblog.

De foto's stonden opgeslagen op de micro sd geheugenkaart, de foto's kan ik denk ik wel terughalen via gratis recovery programma's zoals: Micro sd card data recovery, verschillende gratis programma's hiervoor kan je op google vinden.

Maar:
Hoe krijg ik mijn gewiste sms'jes terug? Mijn sms'jes worden opgeslagen in het telefoongeheugen, en ik kan niks vinden op google over het terughalen van sms berichten die worden opgeslagen in het telefoongeheugen. Op google staan wel berichten over het terugkrijgen van sms berichten die op de sim kaart worden opgeslagen, dit gaat dan over het uitlezen van de simkaart maar hier heb ik dus niks aan.
Deze smsjes moeten toch terug te halen zijn? Ik kan me niet voor stellen dat weg=weg van toepassing is bij het interne geheugen van nokia. Wie kan mij hiermee helpen?

Gaat dus over het terughalen van smsjes van het interne/telefoon geheugen van mijn nokia N82, die draait op het symbian S60 platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:19

rg-mohwa

Phoe Hé

als je google'd op Sms recovery komen er aardig wat tools naar voren misschien heb je daar wat aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoongoed
rg-mowha, ik ben al iets verder met zoeken. Maar de programma's die ik vind zijn allemaal voor recovery van deleted sms'jes van symbian s60 1th en 2nd edition. Hierbij werkt de recovery door een gsm exploder te installeren, en je zo je verwijderde smsjes terug kan vinden.

De nokia N82 werkt op symbian S60 3th edition en hier werken die exploders helaas niet bij. Als iemand me verder kan helpen graag, want ik wil bepaalde smsjes graag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sja ik vermoed dat je wel wat text terugvind met een hexedit proggie oid. (aannemend dat er geen compressie plaats vind)niet hexedit zelf, maar je hebt hexeditors die ook een partitie kunnen openen

ik ben de naam even kwijt

[ Voor 30% gewijzigd door Fish op 04-11-2009 18:57 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoongoed
Ik krijg het niet voor elkaar, kan maar geen werkende applicatie hiervoor vinden. De meeste foto's heb ik wel terug, maar de smsjes op het interne/telefoon geheugen krijg ik maar niet terug.

Als iemand de gouden tip hiervoor heeft, ben ik hem eeuwig dankbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zoek eens met winhex opbepaalde sleutelwoorden

(mits je telefoon gehuegen wel als drve te zien is)

[ Voor 37% gewijzigd door Fish op 05-11-2009 22:22 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals in het lokale beleid wordt vermeld, zien we graag in de titel terug om welk toestel het gaat. Ik heb dit voor je toegevoegd. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoongoed
Dank je moderator, was er even bij ingeschoten.
Pagina: 1