Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mozilla Thunderbird & hotmail: Mail verzender lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• twisterNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:15
Hallo, van de een op de andere dag kan ik geen mail meer verzenden vanaf Thunderbird met mijn hotmail account. Het ophalen van berichten gaat wel goed. Ik heb ook nog een gmail account en daarmee lukt het verzenden van e-mail wel goed. Het verzenden heeft altijd goed gewerkt tot voor kort.
Hier zijn de instellingen die ik ingevoerd heb.

Servernaam: smtp.live.com
Poort: 25
Gebruikersnaam: mijn email adres
Beveiligde verbinding: TLS (als beschikbaar)

Mijn provider is xs4all, dus aan poort 25 zal het niet liggen.

Alvast bedankt

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Wees eens wat duidelijker?
Wat bedoel je met 'verzenden vanaf Thunderbird met mijn hotmail account' - bedoel je dat je probeert te zenden naar je hotmail account? Zo niet, wat bedoel je dan wel en waar probeer je naar toe te sturen?

Krijg je nog foutmeldingen? Al in junk-folders en zo gekeken?

• twisterNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:15
vanaalten schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:44:
Wees eens wat duidelijker?
Wat bedoel je met 'verzenden vanaf Thunderbird met mijn hotmail account' - bedoel je dat je probeert te zenden naar je hotmail account? Zo niet, wat bedoel je dan wel en waar probeer je naar toe te sturen?

Krijg je nog foutmeldingen? Al in junk-folders en zo gekeken?
Ik verstuur de mail vanuit thunderbird naar een willekeurig adres. Ik kies de smtp server van hotmail volgens de instellingen in de startpost. Als ik dan op verzend druk dan komt er een error dat het verbinden met de smtp.live.com mislukt is. Dus het verzenden lukt helemaal niet.