Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuw Beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op het moment in het bezit van een Acer x233H (23 inch), ongeveer 2 maanden geleden gekocht bij de Mediamarkt in Hengelo. Ik ben vandaag naar de Mediamarkt in Groningen geweest voor een extra beeldscherm maar daar hadden ze geen 23 inch schermen van Acer. Ik ben gaan kijken op Tweakers maar krijg de volgende resultaten:

http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=acer+x233h

Welke moet ik dan hebben, alleen de x233HD is nog te koop bij de BCC, maar is dit hetzelfde scherm, zo niet, wat is precies het verschil en is dit een hinderend verschil?

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-11 01:55

F.West98

Alweer 16 jaar hier

...H kan ook betekenen: Hb of HD. (zie je zoekresultaten) Media markt is daar een beetje onduidelijk mee. Voorbeeld: Trust Wireless Keyboard. (Welk soort?, Type?) Erg onduidelijk...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar op het scherm staat x233H en op de doos ook, er staat ook een sticker op met 1920x1080 Full HD. Waarschijnlijk kan ik dan toch gewoon de x233HD bestellen?

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:34:
Ja, maar op het scherm staat x233H en op de doos ook, er staat ook een sticker op met 1920x1080 Full HD. Waarschijnlijk kan ik dan toch gewoon de x233HD bestellen?
Ziet hij er qua uiterlijk ook hetzelfde uit ? (google>zoeken>plaatje) Dan mag je er vanuit uit gaan dat hij (praktisch) hetzelfde is ja.

Soundcloud

Verwijderd

Topicstarter
OK, dan ga ik die bestellen. Bedankt allemaal :)