Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
Ik wou net inloggen bij T-mobile, maar kwam op een of andere manier op www.t-mobilel.nl terecht.
Ik kreeg een rode adresbalk dat het Certificaat niet overeen kwam, maar in mijn haast heb ik toch ingelogt.

Ik zag dat ik na de inlog poging niet kon inloggen, en ben gelijk naar t-mobile.nl gegaan en mijn gebruikersnaam en wachtwoord gaan veranderen.

Tevens heb ik T-mobile ingeligt over dit voorval, en die zouden ook een onderzoek instellen..

kunnen jullie uitmaken of we met een phising site te maken hebben of gewoon een extra registratie van T-mobile z'n kant hebben te maken..

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:25

Brons

Fail!

Ziet er echt uit:

http://www.sidn.nl/ace.ph...ilel.nl&zoek.x=5&zoek.y=4

EDIT: er zitten toch wat verschillene tussen de t-mobile.nl en t-mobilel.nl gegevens. Ben dus niet meer zo zeker.

[ Voor 23% gewijzigd door Brons op 04-11-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He zoiets ben ik laatst ook tegengekomen! Ik weet niet meer of dit om hetzelfde adres ging maar ik heb hem maar snel weggeklikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo te zien is hij van t-mobile zelf. hij is namelijk geregistreerd aan:
DEU003138-HIX00
Deutsche Telekom AG
Friedrich-Ebert-Allee 140
53113 Bonn
Germany

Ook t-mobile.nl is hierop geregistreerd.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 19:36
Als ik 'm probeer te pingen dan wordt er vanzelf al T-mobile.nl van gemaakt in plaats van T-mobilel.nl, maar dan is het wel raar dat ie niet gewoon gelijk doorlinkt naar T-mobile.nl. Kan zijn dat het wel legitiem is, maar ik zou het gewoon bij de goede site houden :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
via een simpele whois kun je zien dat het op dezelfde naam staat als www.t-mobile.nl Is dan ook gewoon een extra domein om klanten die typfouten maken toch op de juiste website terecht te laten komen.

Zie: http://whois.domaintools.com/t-mobilel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://www.t-mobilel.nl/...eexplanation.aspx?login=1

Certificaat foutje, welke niet op de -l komt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:09

lier

MikroTik nerd

De Certificate Authority ziet er niet echt "echt" uit...wat verder in het certificaat staat is niet zo boeiend (ik kan ook prima een T-Mobile certificaat maken (zolang ik zelf CA ben).

Goed dat je hierop actie hebt ondernomen, dit gaat naar mijn idee niet om een echte site van T-Mobile

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik zou er zelf ook geen gebruik van maken, maar even proberen: klikken op log-in gevolgd door een klik op sluiten bij be overlay en er is wel een automatische referral naar t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
Kan mij inderdaad goed voorstellen dat ze voor dyslecten waaronder mijzelf deze hebben aangemaakt, maar dat met die certificaten niet goed zit en T-mobile helpdesk er niks vanaf weet.. ik hoop er nog over te horen..

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Pagina: 1