Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn toetsenbord. Het betreft een Silvercrest MTS2218, gekocht bij de Lidl. Nu weet ik dat dit een budget toetsenbord is, maar zou toch graag een oplossing hebben.

Het is een aardig vreemd probleem. Heb zelf ook al verschillende dingen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.

Heb het toetsenbord ongeveer 2 maanden geleden gekocht. Altijd goed gewerkt tot ongeveer een week geleden. Toen werkte plotseling het toetsenbord niet meer, niets veranderd oid. De muis werkte nog wel. Heb toen het toetsenbord getest op andere computers, en daar werkte hij ook niet.
Ik ging er dus vanuit dat het toetsenbord kapot was, en heb contact opgenomen. Er werd mij kosteloos een nieuw toetsenbord toegestuurd, en ik mocht mijn kapotte toetsenbord houden (wat ik sowieso al een beetje vreemd vond?).

Nu komt er vandaag dus een pakketje. Het is mijn toetsenbord. Wat blijkt, ze hebben een compleet toetsenbord opgestuurd, dus ook met muis en ontvanger (het betreft een draadloze). Echter werkt het toetsenbord nog steeds niet. Heb de computer verschillende keren opnieuw opgestart, drivers verwijderd en geinstalleerd en vanalles geprobeerd.

Ook met de nieuwe ontvanger werkt hij niet. Nu komt dus het meest vreemde:
Met de oude ontvanger werkt alleen de muis, met de nieuwe ontvanger werkt er helemaal niets. Ik zou niet weten waar ik het zou moeten zoeken. Heb ook al in veilige modus gestart om te kijken of er misschien een programma was dat een conflict veroorzaakt, maar dat is het ook niet.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 10:20
Ik probeer momenteel ook deze toetsenbord-muis combinatie aan de praat te krijgen, op Windows 7 (32-bit). Het toetsenbord en muis functioneren redelijk, maar scrollen met de scrollwielen (toetsenbord EN muis), alsmede andere 'speciale' knoppen, lijken niet echt te werken.

Tot nu toe de drivers van de bijgeleverde CD afgehaald en ook van http://www.service.targa....unc3=1&baseid=260&serial= geprobeerd. Nog geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy76
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11-2019
Beste Tweakers,

Volgens mij zijn jullie al een stukje verder gekomen dan ik. Ik heb de mts2218 set aangeschaft. Maar ik krijg de drivers niet eens geinstalleerd. Als ik de cd in de speler stop, ik op driver installation, rommelt ie even krijg ik een installatiescherm te zien en dan de melding ongeldig station G, als ik dan op ok klik stopt het installeren. Weet iemand wat ik daaraan kan doen?
Hartelijke groet,
Wilma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb exact het zelfde.
Toetsenbord werkt plots. niet meer.
Getest op verschillende computers. Muis werkt wel maar toetsenbord niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

zou het soms zijn omdat het een budget tobo is ? :x

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik zie nergens staan dat TS heeft geprobeerd het keyboard opnieuw te koppelen met de receiver eigenlijk.
Mocht dat nog niet gedaan zijn, doe dat dan even. De handleiding kan daar ongetwijfeld bij van dienst zijn.

Het wil ook nog wel eens helpen om van kanaal te wisselen. De schakelaar daarvan zit vaak achter het batterijklepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb exact het zelfde.
maar als er teveel usb apparaten zijn aangesloten rondom de poorten, dan gaat de toetsen bord problemen geven.
mijn advies is zet de usb stick op een poort apart
Pagina: 1