Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een progamma waarmee ik op me msn kan via de iphone(ebuddy of iets..)
ik heb geen i tunes account moest ervoor betalen ofzo
ik heb ook geprobeerd met dat rendeem ofzo lukt ook niet
iemand een link naar het prog?
(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt voor apps een iTunes account nodig. Je kan er ook een aanmaken met de optie (betaaltmethode: geen). Moet je even in iTunes naar de appstore een betaalde app opzoeken. Dan download/koop nu. Dan maak een nieuwe account. Dan geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie er niet ''geen'' tussen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daarover staat op apple.com een support artikel:
http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL

[ Voor 9% gewijzigd door Magnetic_Man op 04-11-2009 16:50 . Reden: link naar nederlandse versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Rakesh19, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Probeer duidelijk te omschrijven wat het probleem is en probeer daar ook een duidelijke titel bij te verzinnen. Let verder op je taalgebruik. En probeer zelf ook een oplossing te vinden. We willen je namelijk graag helpen, maar dan moet je zelf ook wat doen. Ik zal dit keer je topic open laten, maar let daarop in het vervolg. Meer informatie kun je vinden in 3i Beleid.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Je maakt gewoon een account aan en maakt dan een Click and Buy rekening aan.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest me account veriferen
En ik klikte op die link maar die link blijf hangen ik heb het meerdere keren geprobeerd ook paar keer meer dan half uur ik heb itunes geopend
gebeurdt helemaal niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Oke, eens even kijken.
Je klikte op welke link? Die link naar het apple support item wat ik je gaf? Welke link blijft hangen dan?
Of je bedoelt de link die je in je e-mail kreeg? (zeg maar stap 12 uit dat support item?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Je omschrijft je problemen iets te vaag Rakesh. Heb je nu die pagina die rob1n heeft aangegeven bekeken en gevolgd en zo ja, waar precies heb je dan het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yeps pagina gevolg tot op een gegeven momment ik me account moest bevestigen
tijdens het bevestigen bleef het bevesteging hangen ( er gebeurdt niks er blijft staan loading... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Dan zou ik zeggen probeer het nogmaals. En als er dan staat dat je e-mail adres al door een ander account in gebruik is, dan zit er niets anders op dan even contact op te nemen met Apple.
Want je zult toch echt een iTunes account moeten hebben om apps te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
One Moment Please.

Connecting to the iTunes Store.

Loading

If iTunes doesn't open, click the iTunes application icon in your Dock or Windows Task Bar.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Klinkt toch echt een beetje als een issue bij je ISP of bij de server van Apple, hoewel ik mij dit laatste afvraag want ik heb supersnel toegang al de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het :$
thxx allemaal...
Pagina: 1