Netbook: HP 2133 1gb / 160 gb
Ik heb 2 partities XP / Windows 7 RC
Omdat Windows 7 RC op dit Netbook zo lekker loopt besloten dit te gaan gebruiken.
Windows 7 Ultimate gekocht.
Op USB stick gezet en geïnstalleerd. (2xschone installatie geprobeerd!)
Ook geïnstalleerd: Microsoft Security Essentials
Probleem:
Deze versie loopt nu helemaal niet zo lekker. (Volgens mij haalde de RC een video driver en chipset driver van Windows update binnen en huidige versie niet!). De processorbelasting is bijna altijd 100% en het installeren van programma's gaat heel moeilijk / duurt heeel lang. (Office 2007 meer dan een uur!, terwijl dat op de rc versie in 10min erop stond).
Tijdens het starten van Windows 7 wordt ook niet het geanimeerde logo weergegeven.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat mogelijke oplossingen zijn.
Ik heb 2 partities XP / Windows 7 RC
Omdat Windows 7 RC op dit Netbook zo lekker loopt besloten dit te gaan gebruiken.
Windows 7 Ultimate gekocht.
Op USB stick gezet en geïnstalleerd. (2xschone installatie geprobeerd!)
Ook geïnstalleerd: Microsoft Security Essentials
Probleem:
Deze versie loopt nu helemaal niet zo lekker. (Volgens mij haalde de RC een video driver en chipset driver van Windows update binnen en huidige versie niet!). De processorbelasting is bijna altijd 100% en het installeren van programma's gaat heel moeilijk / duurt heeel lang. (Office 2007 meer dan een uur!, terwijl dat op de rc versie in 10min erop stond).
Tijdens het starten van Windows 7 wordt ook niet het geanimeerde logo weergegeven.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat mogelijke oplossingen zijn.