Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afspraak maken voor andere gebruiker *

Pagina: 1
Acties:

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11 22:19
Beste allen,

Ik probeer te achterhalen of je een afspraak kan maken voor een collega waarbij de ander nog wel dient te accorderen.

Gelijk de afspraak in de (gedeelde) agenda zetten werkt niet omdat dit vervolgens onopgemerkt kan blijven.
Je kan natuurlijk een meeting maken waarbij je de persoon in kwestie uitnodigt maar dan
ben je zelf ook altijd een genodigde, dat lijkt me handiger kunnen.

Groet,

Mark

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:13

racoon

mooowwww

ik gok dat het outlook betreft, maar welke versie?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Tenzij die persoon full time bezig is met iedereens afspraken te maken, lijkt het me toch niet zo veel werk om ze in een gedeelde agenda aan te maken en dan een mailtje te sturen dat hij aangemaakt is?

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:46
Je kan met outlook ook een uitnodiging sturen naar je collega... Deze collega hoeft dan enkel op accepteren of weigeren te klikken, waarna de afspraak definitief is of wordt verwijdert.

In Outlook 2007 kan dat door in Agenda een nieuw item aan te maken en deelnemers uit te nodigen. Ze worden dan op de hoogte gebracht.

En ik meende dat dit ook met een gedeeld agenda kon...

[ Voor 8% gewijzigd door sander85 op 04-11-2009 15:22 . Reden: Gedeeld agenda ]

• mvandek2
Sorry, het betreft Outlook 2003.

Een berichtje met de hand sturen probeer ik dus te voorkomen.
Stel je een secretaresse voor die afspraken in de agenda van haar manager plaatst. Deze dient ze wel op te merken en te accorderen in zijn agenda zodat ze "gezien" zijn.

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 23:18
mvandek2 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:22:
Sorry, het betreft Outlook 2003.

Een berichtje met de hand sturen probeer ik dus te voorkomen.
Stel je een secretaresse voor die afspraken in de agenda van haar manager plaatst. Deze dient ze wel op te merken en te accorderen in zijn agenda zodat ze "gezien" zijn.
Direct wijzigen:
De desbetreffende gebruiker moet haar agenda delen (rechtermuisknop op agenda -> delen) en iemand redacteur rechten geven. Deze persoon kan dan direct de agenda wijzigen (bestand->openen->map van andere gebruiker)

Uitnodiging:
Als je wil dat iemand nog moet accorderen kun je gewoon een uitnodiging tot een vergadering versturen. Als degene dan accordeert wordt het toegevoegd.

Dit is allemaal vrij makkelijk op internet en in de help te vinden hoor...

[ Voor 17% gewijzigd door JasperE op 04-11-2009 15:26 ]

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Hij zegt toch net dat bij een uitnodiging inderdaad de persoon zelf ook aanwezig wordt gezet...

Julie zeggen wel allemaal schaapachtig "google it" maar je doet zelf niet eens de moeite om de startpost te lezen.

• mvandek2
Uitnodiging:
Als je wil dat iemand nog moet accorderen kun je gewoon een uitnodiging tot een vergadering versturen. Als degene dan accordeert wordt het toegevoegd.

Dit is allemaal vrij makkelijk op internet en in de help te vinden hoor...
Inderdaad en dus ook niet wat ik bedoel, dit schreef ik toch zelf ook al?
Het lijkt me nogal knullig een vergaderverzoek te gaan maken voor een afspraak, plus dat je er dan zelf ook in staat.
Pagina: 1