• Lg102
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02-2025
Hallo iedereen,

Ik ben een pc aan het bouwen in een behuizing van een Xbox 360. Ik heb deze onderdelen geselecteerd, maar ik ga nog steeds over mijn budget ( 400 euro) heen. De voeding (gewonnen) , dvd speler en behuizing heb ik al, die tellen dus niet meer mee. Ik vond met name het RAM duur (in vergelijking dan). Verder dacht ik dat de compatibiliteit wel goed zat, maar als iemand nog iets ziet... Anyway, ik heb gekozen voor dit moederbord omdat het het krachtigste Mini-itx bord is wat ik kon vinden, alternate, azerty, google en salland hadden geen alternatief.

MOB: pricewatch: Zotac GeForce 9300-ITX WiFi
CPU: pricewatch: Intel Core 2 Duo E8400
FAN1: pricewatch unsorted: Arctic Cooling KÜ 775 ARCTIC ALPINE 11 rt. (PWM)
FAN2: eventueel tba
RIS: http://linitx.com/viewproduct.php?prodid=10881
RAM: pricewatch: OCZ Gold OCZ2G8004GK
HDD: pricewatch: Seagate Momentus 7200.4 ST9320423AS
GPU: pricewatch: Asus EN9800GT/DI/1GD3
PSU: pricewatch: OCZ GameXStream 600W
BEH: Microsoft Xbox 360 Arcade Wit
DVD: Pioneer DVR-K16RS DVD±RW Writer

Fan1 = cpukoeler
Fan2 = behuizingsfan
RIS = riser

Alvast Bedankt,

Léon

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-02 08:53
Leuke mod. ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken en passen ( doe voeding past denk net wel of net niet zal close zijn ) Anyway wat wil je nu precies weten dan

• Lg102
De voeding past niet, en dat hoeft ook niet, die zet ik er achter. Ik ben eigenlijk op zoek naar gelijkwaardige maar goedkopere alternatieven voor deze onderdelen.

Ik wil er wel een beetje mee gamen, maar het hoeft echt niet allemaal op high in full hd, daar heb ik een ps3 voor. Ik wil gewoon weer mee kunnen doen aan een LAN party :)

Verwijderd

misschien dat de BBG van deze maand wat leuke tips kan opleveren? ik geloof dat bij het budget segment ook een beetje gamen is toegepast.
Budget Basis a 500 Euro

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 15:58 ]

• Lg102
Dat is zeker een handige link! Dank je wel, ik zal er eens naar kijken. Het moederbord gaat niet passen, maar misschien kan ik inderdaad eens naar een mini atx plank kijken. Raar trouwens, dat die niet een standaard formaat heeft.

Verwijderd

is het misschien niet mogelijk (met wat tweakerwerk) om de voeding van de oude Xbox zelf te gebruiken? lijkt mij dat er ook wel een paar aansluitingen op zitten voor dat ding.
Pagina: 1